piątek, 23 listopada 2012

Ewa Chodakowska vs. Mel B




Od jakiegoś czasu obserwujemy wielki szał na ćwiczenia Ewy Chodakowskiej. Wszyscy chcą ćwiczyć z Chodakowską i zachwycają się efektami. Ja osobiście nie mogę znieść sposobu bycia tej kobiety. Jej monotonny głos i sposób prowadzenia ćwiczeń odbiera mi chęć do aktywności fizycznej. Nie wiem czy jej ćwiczenia działają, bo nie wytrzymuje ich robić dłużej niż jeden dzień właśnie przez sposób bycia tej kobiety. Pewnie działają, jak wszystkie ćwiczenia robione systematycznie. 



Dla mnie wygrywa trening z Mel B. Radość i optymizm tej babeczki jest zaraźliwy, daje kopa do dalszych ćwiczeń i dodaje energii chociaż już pot leje się z nas strumieniami. Robię jej ćwiczenia od jakiegoś czasu i faktycznie przy regularnym treningu mięśnie się pokazują. Gdy ćwiczymy, czujemy w ciele, że te ćwiczenia dają rezultaty. Porównując obie panie nie mogę się powstrzymać od porównania ich wyglądu. Mel B jest kobietą o świetnie umięśnionym ciele, aż chce się na nią patrzeć:) Poza tym uwielbiam jej włosy :)Patrząc na Ewę Chodakowską widzę więcej sztuczności niż ładnego, apetycznego ciała. 
Ale przecież każdemu podoba się co innego i każdy powinien ćwiczenia wybrać pod siebie:) Każdemu pasuje też inny trener o innym usposobieniu. Ja lubię trenerów energicznych, wesołych którzy potrafią rozbudzić w nas ochotę do ćwiczeń. 
Podsumowując jednym pasuje Ewa innym Mel B więc wybierajmy te ćwiczenia do których chce się nam wracać bo najważniejsza w sporcie jest systematyczność.

XOXO
Dominika

3 komentarze:

  1. Masz rację - ja również ćwiczę z Mel B i jakoś w ogóle szybciej i przyjemniej mi te treningi mijają. Kiedy nie mam siły to słyszę głos Mel: no dalej, dawaj :) I słyszę, że ona też się męczy :) Z Ewą zaczęłam swoją przygodę z ćwiczeniami, ale ona szybko się nudzi, bo bardzo jakby monotonnie prowadzi treningi - jakby zero energii. Częściej jakoś patrzę na zegarek i, co ciekawe, Ewa mówi o spinaniu brzucha i po końcu 20 minutowego treningu z nią brzuch mnie nie boli, za to z Mel B jak robię to spinaniu to brzuch boli najbardziej ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do pobierania
    - bez limitow , bez oplat , bez wirusów sprawdzone !!

    treningi Ewy Ch.

    http://egofiles.com/oAZy4wH5m711btRz/Ewa Chodakowska szczupla w 4 tyg shape+trening+.rar

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)