wtorek, 27 listopada 2012

Nowe zdobycze :)

Długo "chorowałam" na kremowy sweterek, niestety w sieciówkach ich cena waha się około 100 zł. ;/ pewnego dnia wybierając sie do ciuchlandu trafiłam na takie cudeńka:

 

2 sweterki z hm w rozmiarze S i 36 :), stan naprawdę jest idealny, żadnych zmechaceń czy innych niedoskonałości :), w dodatku cena była śmieszna, bo każdy z nich kosztował ok 10 zł :) - i jak tu Dziewczyny nie kochać szmateksów :):). Pokażę Wam jeszcze upolowaną torebkę z firmy Esprit - stan również idealny :), szukałam torbeki na pasku ale większej niż tylko na portel i komórkę :). Marzenia się spełniają :):)



A Wy chodzicie po sh? Czy raczej ich unikacie?



Pozdrawiam
Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jeden sweter kremowy, ale źle go wspominam, dlatego teraz unikam tego typu sweterków, ale ten z lewej jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu żle wspominasz? Pewnie dlatego, że szybko się brudzą? :)

      Usuń
    2. Właśnie nie. Miałam jakieś takie ze sztywnego materiału, bardzo niewygodne, grube. Większość kremowych swetrów mi się teraz tak kojarzy. :)

      Usuń
    3. Oj to szkoda, że trafiłaś na takie :(, moje naszczęscie są milutkie :):)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię ciuchlandie.Niestety w Irlandii gdzie mieszkam,jest deficyt takich sklepów,a jak już są to malutkie,poszaleć nie można.Sweterki są bardzo ładne i bardzo modne w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami i w malutkich można perełki znaleźć :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)