wtorek, 11 grudnia 2012

Joanna Multi Cream Color

Jak już wspomniałam we wcześniejszym poście nie jest osobą która często próbuje farby i może powiedzieć na ich temat coś więcej. Ostatni raz malowałam włosy farbą z prawdziwego zdarzenia czyli z amoniakiem jakies 4 lata temu, w tym czasie używałam jedynie szamponetek bądź henny.
Tym razem wybór padł na Joannę - cena w promocji to ok. 6 zł, mój kolor to orzechowy brąz, nie chciałam koloru który bardzo przyciemni mi włosy.
Farbę trzymałam na włosach ok 35 minut, producent zaleca 20-40, w zależnośći od chęci osiągnięcia intensywnośći koloru.
 Teraz pokażę Wam zdjęcie moich naturalnych włosów 


oraz po tygodniu od malowania



Mi kolor osobiście bardzo odpowiada, nie wyszedł za ciemny ale w sam raz, włosy też nie zostały przesuszone, kondycja taka jak przed malowaniem, specjalnego błyszczenia włosów też nie zauważyłam,  jeśli chodzi o krycie siwych włosków ( tu przykład Mamy), to niestety po 2 tygodniach farba z tych włosów sie wypłukała, więc do trwałości można mieć małe "ale". Teraz jak będę malować włosy to chcę spróbować jakies profesjonalnej farby, ale chyba jednak bez amoniaku :)

A Wy jaką farbę najbardziej lubicie? Macie swoje ulubione? 



Pozdrawiam
Agnieszka


5 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o farby,to w Irlandii jest masakra.nie ma wcale wyboru.Ostatnio biegałam po całym mieście ,żeby kupić kolor,który stosowałam do tej pory..Nie było!Na półce stało 5 pudełek;(Kupiłam kolor ciemniejszy,bo niestety ja nie farbuję włosów dlatego,ze chcę,tylko dlatego,ze muszę;)Niestety przy moim codziennym myciu głowy,farba trzyma się około 3 tygodni;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc w Uk wybór farb był całkiem niezły, więc dziwi mnie to, że w Irlandii jest pod tym względem gorzej :(. To fakt, farbowanie przy codziennym myciu jest bardzo nietrwałym zabiegiem, a znowu mordować włosy co miesiąc farba też nie najlepsze wyjście :(

      Usuń
  2. Kiedyś nałogowo malowałam włosy na kolor kruczoczarny, od 2 lat nie farbuje wcale, prostuję od święta, suszę chłodnym powietrzem i to było chyba najlepsze co zrobiłam dla moich włosów :) Twój naturalny kolor bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny miałaś wczesniej kolor, ja właśnie próbuje zejść z koloru czekoladowy brąz ale niewiem jak sobie z tym poradzę, przefarbowanie na jaśniejszy pewnie nic nie da ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)