sobota, 15 grudnia 2012

Joanna Naturia-maseczka nawilżająca miód i cytyna

Skład : Aqua, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cyclomethicone, Amodimethicone, Polyquaternium-10, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Glycerin, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonium Extract, Propylene Glycol, Triethanolamine, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:19140, CI:16255.

Maseczka miód i cytryna wpadła mi ręce przypadkiem podczas zakupów w Tesco. Po otwarciu opakowaniu uderzył mnie piękny zapach. Kojarzy mi się z wakacjami albo czymś słodkim :) ale raczej nie z miodem i cytryna. I to by było na tyle plusów jeśli chodzi o tą maseczkę.
Mam falowane, niesforne włosy, bardzo suche które potrzebują dobrego nawilżenia. Szczególnie teraz gdy grzeją grzejniki moje włosiska są strasznie przesuszone. Mój duży problem to rozdwajające się końcówki, musiałabym chyba co miesiąc biegać i podcinać włosy żeby się nie rozdwajały. Nie farbuje włosów, czasem używam prostownicy lub suszarki, ale staram się to ograniczać bo nie chcę ich jeszcze dodatkowo niszczyć tym bardziej, że w tym zimowymi okresie ich kondycja nie jest za dobra.
Jesli chodzi o maseczkę na mnie ona kompletnie nie działa. Próbowałam ją stosować na wszystkie sposoby, trzymałam ja na włosach 5 minut i 40 minut i rezultaty były takie same. Nie zauważyłam żadnego nawilżenia, włosy były takie same, jak po użyciu tylko szamponu. Nie odżywia. Nie pomogła mi też w rozczesaniu włosów co mnie bardzie zdziwiło. Włosy po niej dalej się puszą, konsystencją przypomina bardziej odżywkę. 
Myślę, że dla osób z cienkimi włosami nie będzie zła bo ich nie obciąży i jest bardzo delikatna. Dla mnie niestety za słaba.Próbuję ją wykończyć w metodzie OMO. Zostało mi już niewiele więc niedługo pójdzie do śmieci. Nie jest też wydajna, jej pojemność to 250 g. Cena ok 8 zł.

A Wy stosowałyście tą maskę ? 
Jak Wasze odczucia ?

Pozdrawiam
Dominika 

5 komentarzy:

  1. Właśnie co do maseczek, może ktoś mi tu poradzi dobrze nawilżające...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółtko + oliwa z oliwek - wymieszać i na głowę na 30 min. pod czepek, raz na tydzień :), najlepsza i najtańsza metoda :)

      Usuń
  2. nigdy nie uzywalam tej maski, mysle ze warto sprubowac.... rowniez obserwuje zapraszam do mnie pojawil sie nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam inną z serii Z Babcinej apteczki czy coś takiego i tez byłam dobra , a ja zadowolona :)

    www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi te z Apteczki Babuni niestety też nie służą ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)