piątek, 7 grudnia 2012

Koniec z włosomaniactwem :)

Jeszcze do niedawna byłam "włosomaniaczką", szampony tylko dla dzieci, bądź naturalne, olejowanie włosów co 2 dni itp. :), obecnie mania na włosy mi przechodzi, po skończeniu "zdrowych" produktów  napewno kupię szampon pięknie pachnący i z wielką ilości sls'ów :), zapach szamponów dla dzieci już mi się zdecydowanie znudził :). Ponad rok moja pielęgnacja wyglądała mniej więcej tak :

Tak jak już pisałam wcześniej, myłam włosy jedynie szamponami dla  dzieci (mając nadzieję, że to rozwiąże mój problem z codziennym myciem - niestety włosy tak samo się przetłuszczają), najczęściej gościł u mnie Babydream, ostatnio będąc w UK, kupiłam dla odmiany z firmy Simple, moim zdaniem jest o niebo lepszy od BD, pachnie przyjemniej i bardzo dobrze się pieni, a przy tym zmywa oleje za pierwszym razem, także dziewczynom mającym dostęp do tej firmy polecam ten szamponik:).
Zapomniałam zrobić zdjęcie Vatice :), ją też jeszcze posiadam w swojej kolekcji :), lubię ją za zapach, a działanie... hmm prawdę mowiąc ja nie zauważyłam żeby włosy po tych rocznych zabiegach wyglądały o niebo lepiej czy mniej wypadały, może dlatego, że moje włosy są farbowane raz na 5 lat, suszarką traktowane są raz na miesiąc, nie znają prostowanicy przez to nie są zniszczone i może dlatego nie widzę żadnych efektów.
Przy olejowaniu włosów napewno zostanę-w końcu jakoś muszę zużyć te swoje olejki :), ale w tym momencie robię to raz na tydzień. Po każdym umyciu stosuję odżywkę, raz na tydzień maska-drogeryjna albo domowa :).



Ściskam gorąco
Agnieszka

6 komentarzy:

  1. Ja włosomaniaczką nigdy ni byłam i raczej nie zostanę. Daje moim włosom to na co dobrze reagują. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam straszny problem z przetłuszczaniem się włosów.Codzienne mycie,prawie codzienne suszenie;(Stosowałam olejek arganowy,a teraz próbuję oleju kokosowego.Podobno czyni cuda,ale jako takich na razie nie widzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh mam to samo :(, ja też stosowałam olejek kokosowy, ale mi nic nie pomogł :), ale też nie zaszkodził także warto sie nadal "mazać" :)

      Usuń
  3. moje włosy też się strasznie przetłuszczają, myć muszę codziennie, ale też mam 3 szampony i za każdym razem myję innym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy w gronie myjących codziennie :)

      Usuń
    2. Ja myję codziennie dlatego że lubię, nie że muszę ;)

      Usuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)