czwartek, 13 grudnia 2012

Moje fluidy

Zazwyczaj jak kończy mi się fluid, nie wracam już do niego tylko testuję coś nowego. Obecnie używam na zmianę dwóch podkładów, którym jednak chyba będę wierna - Podkład AA i Bell -Fluid kryjąco – korygujący. 


AA Make Up Antybakteryjny podkład matujący- opinie o tym podkładzie na wizażu sprawdziłam już po jego zakupie i byłam bardzo zdziwiona, że ma taką słabą ocenę. Jak dla mnie jest to naprawdę świetny podkład. Jest bardzo leciutki, nie zapycha, nie powoduje powstawania niedoskonałości, ma bardzo ładny kolor ja mam nr. 3 miód, który świetnie stapia się z moją cerą. Podkład nie daje efektu maski, nadaje skórze ładny, wyrównany kolor. 
Producent nas informuje, że jest to podkład do cery trądzikowej. Tu bym się nie zgodziła. Dla osób z cerą trądzikową raczej będzie za słaby. Ja na szczęście nigdy nie miałam problemów ze skórą, więc nie wiem jak będzie się dokładnie sprawdzał u osób które mają sporo niedoskonałości. Ale z tego względu, że jest bardzo rzadki i leciutki (idealny na lato) raczej z większymi problemami sobie nie poradzi. Podkład jest bardzo wydajny i niedrogi, na przecenie był chyba za 13 zł. 

Moim wielkim odkryciem jest podkład z firmy Bell który kupiłam w biedronce za jakieś śmieszne pieniądze, chyba 5 zł. Mam nadzieję, że będę dalej mogła go znaleźć w biedronkach, bo już dawno nie miałam tak dobrego podkładu. Ma fajną, gęstą konsystencję, podobnie jak AA nie zapycha, nie wysusza ani nie podrażnia skóry. Bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy. Nadaje skórze ładny, wyrównany koloryt. Myślę, że poradziłby też sobie z większymi niedoskonałościami. Jest trwały, gdy wracam do domu po całym dniu dalej go mam na skórze. Mam chyba najciemniejszy kolor nr.4 - carmel, z tego co wiem występuje w 4 wersjach. Skóra się po nim nie błyszczy, nie robi smug, nie podkreśla suchych skórek, ładnie nawilża. Polecam :) 

A Wy jakie podkłady polecacie ? 

Co się u Was sprawdza, a co nie ? 

Miłego wieczoru

Dominika

7 komentarzy:

  1. Miałam ten z AA ale tak do połowy było ok, później zaczęło się coś dziwnego dziać z moją skórą. Na razie jestem na etapie fascynacji podkładami mineralnymi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, każdemu służy co innego :) a jakie podkłady mineralne polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem na etapie testowania nowych podkładów AA:) Są całkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam podkładu essence - soft touch mousse - 02 matt beige. Kryje bardzo dobrze, dopasowuje się do skóry idealnie. Nie ma efektu maski. Nie świeci się, matuje. Polecam go w 100%. :) Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak z zapychaniem? Słyszałam właśnie, że Essence robi całkiem niezłe podkłady :)

      Usuń
    2. Używałam wielu podkładów, ale Essence najbardziej mi pasuje :) Nie zapycha porów , bynajmiej tak mi się wydaje :P. Jak nałoże podkład i jak go zmyjem, buzia jest taka sama, wiec jest OK :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)