poniedziałek, 17 grudnia 2012

Mój sposób na święta.

Nie przepadam za świętami, za tym "szałem" przed, tym bardziej. W świętach lubię tylko to, że mogę oddać się przyjemnościom na które nie mam czasu na co dzień. W tym roku planuję się zakopać pod kocem ze stosem książek które czekają na przeczytanie, w końcu pograć na moim ukochanym pianinie które już głośno woła, że tęskni;) albo wybrać się na spacer w ciekawym miejscu. 
Moim wielkim marzeniem jest spędzić święta w pięknym miejscu pod palmami, mam nadzieję, że kiedyś się uda ;)


A Wy jaki macie pomysł na święta ? 
Tradycyjnie czy może jakiś wyjazd ? 

Pozdrawiam
Dominika

7 komentarzy:

  1. Ja mam zamiar nadal rozwijać swoją pasję, którą jest rękodzieło:) Zauroczyła mnie twórczość z papierowej wikliny i wprost nie mogę się od niej oderwać, jak tylko znajdę wolną chwilę natychmiast zaczynam coś wyplatać i podejrzewam, ze również w święta ulegnę tej pokusie, ale przecież to sama przyjemność, a chyba o to chodzi, żeby robić coś dla przyjemności w święta:) Oczywiście trochę poleniuchować nie zaszkodzi, a poza tym bardzo tradycyjnie z rodzinką. Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za odwiedzinki na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, też tak myślę :) Święta są po to żeby spędzać je na przyjemnościach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio czytam bardzo bardzo dużo...
    Polecam Ci Kochanka z zaświatów.

    Zapraszam do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam:) dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez lubię czytać i na szczęście w święta wreszcie znajdę na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak "Zakazana żona" ? przeczytalas juz? zastanawiam sie wlasnie czy sie za nią wziąć i szukam opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, doskonała książka, mnie bardzo wciągnęła. Jeśli lubisz czytać tego typu książki to polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)