sobota, 22 grudnia 2012

Rossmanowe zdobycze

Będąc ostatnio w Rossmannie postanowiłam zrobić małe zakupy. Kupiłam odżywkę (bo moja z Garniera już sięgnęla dna-chyba jest to pierwsza odżywka którą skończyłam do końca) Nivea Long Repair - czytałam i słyszałam od Dominiki dużo dobrego :), użyłam jej dopiero dwa razy, zapach ma naprawdę bardzo przyjemny oraz włosy po niej są miłe w dotyku, to tylko co narazie mogę o niej powiedzieć :). 
Kolejną rzeczą jest płyn do mycia twarzy-oczywiście BD :), najatańszy i najlepszy, jednak wolę bardziej ten od różowego płynu dla mam, jest bardziej wydajny i chyba trochę delikatniejszy. 
Trochę nadprogramowa była oliwka-ale już wiem, że razem z oliwką Hipp na zmianę będą gościć w mojej łazience, nic tak fajnie nie nawilża skóry jak dobry skład w oliwkach :)


Używałyście może któregoś z wyżej wymienionego produktu? A może macie swoje ulubione odżywki i płyny do mycia twarzy? 

Pozdrawiam 
Agnieszka

2 komentarze:

  1. Mialam ta odzywke z Nivea i w sumie mnie nie zachwycila... Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam tą odżywkę do włosów, mi się nawet podobała. ;]
    Pozdrawiam

    http://paulinasylwia.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)