piątek, 14 grudnia 2012

Sleekomania

Od dłuższego czasu możemy zaobserwować na YT oraz w Blogosferze wielki szał na paletki Slekk'a. Ja swoją kupiłam ponad rok temu za ok £8 w Superdragu, wybrałam paletkę o nazwie Storm 578, z tego co pamiętam w sklepie były do wyboru chyba tylko 2 rodzaje. Kolory wyglądają następująco:


Niestety trzy odcienie są całkiem nie w moim typie-czyli zieleń i dwa niebieskie, ani razu nie miałam ich na oku.
Opakowanie: czarne plastikowe, ale porządnie zrobione, nie mam żadnego pęknięcia, dostajemy również podwójny aplikator do cieni-ja z niego nie korzystam. Kolory są bardzo dobrze napigmentowane (jedynie brązowy mat ma trochę słabsze), trzymają się z bazą cały dzień, jedyną wadą jest straszne obsypywanie się cieni, trzeba pod okiem zrobić sobie kołderkę z pudru sypkiego żeby uniknąć efektu pandy :). W tej palecie mamy dwa kolory matowe reszta to perły, ja osobiście wolę ostatnio matowe cienie, więc paletka trochę się kurzy :). 
Według mnie cienie Sleeka są dobre, ale szału nie robią :), jednak za ok 30 zł ( za tyle można je dostać na allegro), dostajemy 12 cieni w naprawdę fajnej jakości, myślę, że warto się skusić. Jak bym miała zakupić kolejną  paletkę tej firmy to napewno byłoby to au naturel, kolory zdecydowanie w moim stylu i pewnie częsciej byłaby używana przeze mnie  :)

A Wy macie/miałyście Slekk'a? Jakie są Wasze ulubione cienie? 

Buziaki
Agnieszka


6 komentarzy:

  1. nie mam, ale na razie bardzo dobrze służą mi moje Ingloty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem Inglota, ale chyba poczekam aż trochę zdedkuję obecne cienie :)

      Usuń
  2. Nie, nie znam tej marki, ale kolorki ładne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod wpływem opinii kupiłam sobie paletkę Special 658,ale nie jestem z niej zadowolona.Na zdjęciach kolory wyglądały bardziej zachęcająco(dlatego nie lubie kupować nic online).Dla moich dojrzałych oczu są zbyt ciężkie.Wolę cienie Inglota,pięknie napigmentowane a lżejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba zachywcona Inglotem - kusicie Dziewczyny :), jeśli chodzi o perłowe odcienie to faktycznie nie nadają sie dla dojrzałych oczu, podreślają zmarszczki :/

      Usuń
  4. świetne są te paletki ze Sleeka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)