czwartek, 20 grudnia 2012

Wspomnienie lata czyli hawaiian shores

Chyba jestem przewrotowcem bo nie zgodzę się, że na zimę nie pasują letnie, lekkie kwiatowe zapachy.
Nie cierpię śniegu i mrozów więc w ziemie staram się otaczać rzeczami które przypominają mi o lecie :)
Uwielbiam stosować wszelkie kosmetyki (żele pod prysznic, balsamy, perfumy czy mgiełki) w których wyczuwam kwiaty i owoce.Zapach cytrusów w żelu pod prysznic skutecznie poprawia mi humor. 

Wody toaletowej Hawaiian Shores używałam całe lato.


Teraz z niej też nie rezygnuję ale wolę jej używać na noc, piżama wtedy cudownie pachnie. Ma ona śliczny kwiatowo-morski, delikatny,świeży zapach i cudowne opakowanie które nawet teraz przypomina mi o słońcu, cieple i długich leniwych dniach. Jej jedyny minus to to, że nie jest zbyt trwała. Dłużej trzyma się na ciuchach niż na skórze. Ale wybaczam jej to:)
Ta buteleczka już mi się kończy, teraz czas na perfumy które już jakiś czas temu mnie zauroczyły czyli Puma Reggae Jam. Męskie też są genialne więc polecam dla facetów ;)
Może jako prezent pod choinkę ?;)

Pozdrawiam
Dominika

6 komentarzy:

  1. nawet nie wiem jak ta woda pachnie ;)
    ale ogólnie zauważyłam, że perfumki z avonu są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się nie ograniczam tylko do zimowych zapachów zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś jej nie widziałam. O.o
    Ja uwielbiam mgiełki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wygląda !

    Wesołych Świąt ;*

    Jeśli chcesz to zajrzyj do mnie :)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. witam :) tak do avonu to jestem konsultantka, jeśli trzeba cos zamówic to mogę przyjąc zamówienie. Tych perfum nie ma w katalogu obecnie, ale słyszałam ze sa bardzo ładne. Są również inne z piżma też bardzo chwalone:) Jako ja mogę polecic percieve, incandessence, secert fantascy kiss, little black dress, slip intro... darling i wiele wiele innych- to dla kobiet. Nowe są Ballroom Beauty- bardzo ładne. Odnośnie mężczyzn poleciłabym: full speed, black suede touch, city rush. tych jestem pewna że sa ładne :) i chętnie kupowane odemnie. Jeśli jakieśby były potrzeby to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)