niedziela, 30 grudnia 2012

Zimowe gadżety

Nie cierpię zimna i śniegu dlatego w zimie lubię się zabunkrować w ciepłą kurtkę, czapę, szalik, rękawiczki a najchętniej zakryłabym się cała.

Obecnie nie rozstaję się w moją ukochaną puchatą czapą.


Uwielbiam czapki w tym stylu, są wygodne, cieplutkie i można je nosić na różne sposoby. Planuje jeszcze zakup białej tylko całej puchatej.

Korzystając dziś z ładnej pogody wybrałam się na spacer, udało mi się zrobić kilka zdjęć. 






Dla mnie zima nie obejdzie się też bez grubej ciepłej kurtki. Tą którą obecnie noszę kupiłam rok temu, potem się okazało, że w takich samych kurtkach śmiga połowa Lublina ;) 
Ale nie przejmuję się tym specjalnie, bo to chyba pierwsza kurtka którą tak bardzo lubię i w której jest mi naprawdę ciepło. Zakup kurtki to dla mnie katorga, zazwyczaj nic mi się nie podoba:)

Prócz tego mam na sobie

sweterek - Primark
spodnie/legginsy- Cambio
buty-no name
torba-CCC
komin-no name

Uwielbiam w zimie wszelkie puchate, misiowate rękawiczki, kominy, szaliki, czapki. Z takimi rzeczami łatwiej jest przetrwać te nieprzyjemne miesiące.

A Wy jak się bronicie przed mrozem i śniegiem ? 

Zapraszam do komentowania i polubienia nas na facebooku:)

I oczywiście z okazji jutrzejszego sylwestra życzymy Wam wspaniałej zabawy, braku kaca i szczęśliwego 2013 roku :)

Pozdrawiam
Dominika 







17 komentarzy:

  1. fajna czapa i futrzana torba:)) Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobna czapusie :D
    jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapeczka jest prze urocza. i Wyglądasz świetnie. Ciepło i elegancko
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nigdy postanowien nie robie, ale w tym roku stwierdzilam ze jesli uwiecznie je na blogu to bedzie jakas motywacja aby wytrwac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! :) super kurtka! U mnie nowa notka wiec zapraszam :) Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! A czapa wymiata :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne wielkie oczyska ! :) fajna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez mam taka czapke:) i tylko raz zdolalam ja miec na sobie z racji tego ze w Ie zimy nie ma:))
    Wpadla mi w oko Twoja kurtka- niepowtarzalna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka bardzo przypadła mi do gustu :) Do takich kurtek "puchówek" nie mogę się wgl przekonać, choć w tym sezonie są bardzo IN :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka bardzo przypadła mi do gustu :) Do takich kurtek "puchówek" nie mogę się wgl przekonać, choć w tym sezonie są bardzo IN :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapucha świetna ;) szkoda, że ja w czapkach tak niefotogenicznie wyglądam ;/ widać czapki nie są dla każdego ;P

    Pozdrawiam i najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna czapka! też by mi się taka przydała teraz, bo mam nowy kurtko-płaszcz z takim puchatym kołnierzem, więc świetnie by pasowała:) może uda mi się dorwać taką na wyprzedażach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapka rewelacyjna,torba rewelacyjna;)Ja tez lubię czapki i moim zdaniem to nie jest prawda,że szpecą;)Wręcz przeciwnie, można ją potraktować jako super dodatek.Tylko brzydka lub żle dobrana ujmuje nam uroku;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)