niedziela, 6 stycznia 2013

O nieokreślonym kolorze

Z racji tego, że od 10 dni praktycznie w ogóle nie pokazuję się światu, nie mam możliwości stwrzenia żadnego zdjecia na dworze czy nawet outfitu :), przedstawię Wam dzisiaj sweterek który zakupiłam przed Świętami w sh, prezentuje się tak :)




Sweterek jest w kolorze przeze mnie nie określonym, na zdjęciach widzę, że wpada lekko w fiolet, osobiście nie przepadam za takimi kolorami, napewno w normalnym sklepie nie kupiła takiego kolor;), ale, że kosztował mnie ok 12 zł to szkoda było nie wziąć :), pochodzi on z Top Shopu, będąc w UK nieraz zdarzyło mi się zajrzeć do tego sklepu, ceny nie zawsze było adekwatne to tego co wisiało na wieszaku, ale często płacimy za metkę :), podoba mi się w nim ażurkowe wykończenie na rękawach i na bokach, wygląda to naprawdę elegancko i doadaje mu uroku :), sweter jest rozmiaru 6, niestety juz po pierwszym założeniu jego wielkość zmienia się do dobrego 8 :)



Miłej niedzieli Kochani
Agnieszka



P.S. na pierwszym zdjęciu wyszły jakieś białe kropki na sweterku, uprzedzam nie są to plamy :) 

18 komentarzy:

  1. A mi się podoba bransoletka i OOOO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo wyczekiwana, naszczęscie Mikołaj wiedział co kupić :):)

      Usuń
  2. mi tez się sweterek podoba :)
    co to za Nikon?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny :) kocham sweterki, są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za to właśnie lubię sh :)
    Zapraszam do mnie /paulinadziewczynaratownika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek! :)
    Chyba muszę się wybrać do sh :P


    A co do podkładu, to ja za pierwszym razem trafiłam, i to kupując pełnowymiarowe opakowanie, nie próbkę :D
    Zresztą, na stronie maja swatche każdego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny sweterek :)
    Ładnie Ci w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na takie wysokie buciki to są naprawdę wygodne. Osobiście polecam jeżeli lubisz takie buciki, bo dzięki temu, że są na platformie to nie czuć aż tak "wysokości" ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje ;) i fajny aparacik :) Nikon D3100 ? Mam taki sam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Nikon D3100 :), dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  9. Bardzo ładny sweterek :) do twarzy Ci :) widzę że i Ty masz Nikona :) ja mam L810 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz,mam identyczną bransoletkę:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)