wtorek, 29 stycznia 2013

Obecnie używane kosmetyki do włosów.

Przez okres wakacji miałam strasznego fioła na punkcie moich włosów. Kombinowałam z odżywkami, maskami, olejowałam czasem nawet co drugi dzień. Głowę myłam głównie szamponem Babydream, czasem jakimś który zawierał SLS. Fakt, włosy był bardziej sypkie, wygładzone, może trochę bardziej się błyszczały. Jednak jak po kilku miesiącach zabawy nie doczekałam się efektu "wow" dałam sobie spokój i powróciłam do chemicznych kosmetyków. Bardzo zatęskniłam za zwykłym, baaaardzo naładowanym chemią szamponem który pięknie pachnie :)


Obecnie używam : 

Timotei 2 w 1 szampon i odżywka

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Dimethiconol, Sodium Chloride, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Cocos Nucifera Oil, Tocopherol, Trehalose, Gluconolactone, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, TEA-Dodecylbenzensulfonate, Glycol Distearate, Disodium EDTA, Carbomer, PPG-12, Citric Acid, Sodium Hydroxide, TEA-Sulfate, Triethanolamine, Sodium Benzoate, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Benzyl Cinnamate, Coumanin, Linalool

Największą zaletą tego szamponu jest to, że cudownie pachnie. Zapach utrzymuje się długo, włosy są miękkie, lepiej się rozczesują, są nawilżone, wygładzone. Szampon jest bardzo wydajny, za 400 ml płacimy ok 15 zł. Ja go kupiłam na przecenie w Biedronce chyba za 10 zł. Gdyby nie to, że mam bardzo wrażliwą skórę i niestety dłuższe używanie szamponu z SLS ją podrażnia i wysusza, używałabym go codziennie :)

Pinio słodka mandarynka szampon i płyn do kąpieli

Skład: Aqua,  Sodium Laurenth Sulfate, Cocamidopropoyl Betaine ,Propylene Glycol (and)   Chamomilla Recutita (Matricaria) Extract  Sodium Chloride,Glykol Distearate (and)vCocamide MEA (and)  Laurenth-10, Parfum, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol


Jakiś czas temu rzucił mi się w oczy Biedronce. Niestety okazało się, że to średnio pachnący bubel. Dobrze oczyszcza włosy, przyjemnie skrzypią podczas mycia, niestety okropnie plącze i przy próbie rozczesania wyrywam sobie połowę włosów z głowy, nawet jak użyje odżywki. Nic ciekawego. Nie polecam. U mnie skończy jako zamiennik mydła do rąk przelany w inną buteleczkę. 

Odżywka Schauma 7 ziół

Skład: Aqua, Sodium Laurenth Sulfate, Disodium Cocamphodiacetate, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Laurenth-4, PEG-7 Glyceryl Cocoate Parfum, Salicylic Acid, Cocamidopropoyl Betaine, Niacinamide, Panthenol, Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-10, Linalool, Glycerin, Hexyl Cinnamal, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Equisetum Arvense Extract, Humulus Lupulus Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Urtica Dioica Extract, CI 47005, CI 42090

Lubię odżywki Schaumy, dobrze mi się kojarzą. Kupiłam ja bo miałam ochotę wypróbować coś nowego:)
Odżywka ma bardzo przyjemną, gęstą konsystencję, nie przelewa się przez palce. Ma delikatny zapach, jest lekka, nie obciąża, myślę, że u mnie sprawdziłaby się pewnie lepiej bez spłukiwania. Do moich upartych, suchych włosów jest trochę za słaba. Muszę trzymać ja kilka minut na głowie, żeby bez problemu rozczesać kudliska. Pomimo to, lubię ją :) Zwykła, prosta odżywka dla niewymagających specjalnego traktowania włosów. Jest tania, cena to coś ok 7 zł. 

Alterra odżywka nawilżająca granat i aloes

Skład: Aqua, Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil, Punica Granatum Extract, Aloe Barbardensis Extract, Acacia Farnesiana Extract, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil 
 Ascorbyl Palmitate, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Citral

Bardzo popularna i znana blogosferze odżywka. Musiałam ją w końcu wypróbować. Użyłam ją dopiero kilka razy, więc pełna recenzja pojawi się pewnie w projekcie denko. Na razie nie zauważyłam żadnych spektakularnych efektów. To co mi się od razu spodobało, to genialny, niechemiczny zapach który utrzymuje się na włosach, świetna konsystencja i pomoc w rozczesywaniu włosów. Nic więcej teraz nie napiszę. 
Po testuję  i ocenię :) 

To by było na tyle. Piszcie czy używałyście tych produktów i jak się u Was sprawdziły :) 

Zapraszamy Was też na nasz fanpage na Facebooku :) 

Pozdrawiam 
Miłego wtorku 

Dominika 

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą odżywkę z Alterry!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo serio :D? to wiesz praktyka czyni mistrza ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze powiedziawszy nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z altery wola ta maske do wlosow...jest o wiele lepsza od odzywki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak patrze na to zdjęcie, i zainteresowałam się tym pinio, ale recenzja nie zachęcająca, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że Pinio się nie sprawdził, bo lubię takie produkty dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie przypasowal ale to kwestia gustu:)kosztuje grosze, ok 5 zl wiec mozecie sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten Timotei, ale jakoś mi nie podpasował. Przestawiłam się na Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, pierwsze co zobaczyłam to butelka Pinio, a tu bubel :( Spodziewałam się, że będzie pachnącym "wow" dla dzieci :)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam tylko odżywkę alterra:)

    OdpowiedzUsuń
  11. odżywki z Alterry nie miałam, używam regularnie maski z tej serii i jest ok, z szamponu nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. z prezentowanych tutaj kosmetyków miałam tylko odżywkę z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mialam zadnego z produktow, ktore tu pokazujesz =)
    Na szczescie mam zapas szamponow i odzywek, ale sama mysl o wybieraniu nowego szamponu napawa mnie bolem glowy.

    Naturalna pielegnacja wlosow jest dosyc upierdliwa i jesli szukasz spektakularnych efektow to postaw na oleje i maski do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam tego Szamponu Timotei i jestem jak na razie zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, dodaję do obserwowanych;-) Dużo ciekawych informacji;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. zainteresowałaś mnie szamponem Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę wypróbować szampon Timotei do blondów.:P Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)