wtorek, 12 lutego 2013

Alterra, Emulsja do ciała

Jaki czas temu przechodząc w Rossmannie obok półki z balsamami zobaczyłam promocję na lotion z Alterry, miałam na niego chęć już dawno, ale cena 10 zł/250 ml jakoś mnie specjalnie nie przyciągała, jednak za 5,99 zł postanowiłam spróbować.

Skład: Aqua, Glicine Soja Oil, Alcohol, Glycerin, Myristyl Myristate, Eleais Guineensis Oil, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Parfum, Sorbitol, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Linalool, P-Anisic Acid, Tocopherol, Sodium Cocoyl Glutamate, Limonene, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Hydoxide, Citral, Disodium Cocoyl Glutamate, Geraniol, Citronellol.

Wybrałam zapach trawy cytrynowej i moreli, w opakowaniu wydawał się przyjemny - świeży, niestety po aplikacji na ciało moje odczucia były zupełnie inne, zapach okazał się za intensywny i dość sztuczny, aplikacja tego produktu nie należała z tego powodu do najprzyjemniejszych czynności, w dodatku jak na złość rano czułam na skórze zapach trawy cytrynowej :).Konsystencja jak na lotion przystało jest rzadka, dobrze się rozprowadza na ciele. Nie zauważyłam jakiegoś super efektu nawilżenia, ot taki przeciętniak, w dodatku alkohol na trzecim miejscu jakoś nie specjalnie mi się spodobał, ale nie mogę stwierdzić, że jego wysokie miejsce w składzie wysusza skórę.
Ja więcej nie skuszę się na te lotiony, jakoś nie przemawiają do mnie :)



Pozdrawiam
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. omijam je, z alterry najbardziej przypasowały mi szampony i odżywka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że go nie kupiłam. :) Ładnego masz storczyka. :]

    Serdecznie zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak, storczyk śliczny :D
    Ja najbardziej lubię kaktusy i aloesy, bo nawet jak rzadko podlewam, to nie usychają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam, ale raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo teraz słychać o tej firmie ! muszę się skusić !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię balsamów, które chemicznie pachną.

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę i ja w końcu kupić jakiś balsam do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że go w promocji kupiłaś to rozczarowanie mniejsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)