poniedziałek, 4 lutego 2013

BeBeauty Krem Aqua Light

Moje ostatnie odkrycie to znów kosmetyk z Biedronki - nawilżający krem na dzień aloes i algi z faktorem SPF 10. 


Dla tych którzy się znają przedstawiam skład :


Producent obiecuje, że krem zapewni nam gładkość i nawilżenie przez 24 godziny. Ma nawilżać, łagodzić i przyspieszać regeneracje skóry.
Moje odczucia na temat tego kremu to: ładnie nawilża, nadaje się pod makijaż, skóra po nim jest przyjemniejsza w dotyku i ładniejsza. Nie jest bardzo gęsty ale ma treściwą konsystencje. Nie ma jakiegoś powalającego zapachu, raczej trochę dziwny trudno go z czymkolwiek porównać. Mi nie przeszkadza. Nie zapycha, nie ma po nim żadnych przykrych niespodzianek. Nie wiem jak z matowieniem bo moja skóra jest cały czas matowa. Znów doskonały krem za niską cenę. Używam go na zmianę z Babydream, zazwyczaj na dzień  i nie mam żadnych problemów ze skórą. 
Polecam :) 
Cena to 10 zł za 50 ml. 

Miałyście już styczność z tym kremem ? 

Miłego dnia 
Dominika 

9 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie miałam. U mnie na dzień króluje Nivea Aqua Effect :) Ale za taka cenę i dobre działanie można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mogę używać kremów do twarzy z parafiną bo strasznie mnie zapychają :/ Ciało włosy OK, ale twarz niestety nie chce tego składnika zaakceptować :(

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam styczność, mam drugie opakowanie i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam tego kremu jeszcze ale ja i tak nie opuszcze Loreala bo tylko z tej firmy kremy lubia moja cere:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremu akurat nie mialam, ale ostatnio produkty z be beauty mnie nie zawodza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham be beauty ten pewnie też jest super:D

    OdpowiedzUsuń
  7. O firmie słyszałam dobre opinie, chociaż osobiście nie miałam przyjemności jeszcze testować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale czytam o tych kosmetykach różne opinie:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w trakcie czytania 50 Twarzy Greya i szczerze powiedziawszy... spodziewałam się czegoś lepszego. No ale przywykłam już do tego, że to co podoba się większości, mi do gustu nie przypada ;)

    Na pewno jeszcze Tu wpadnę :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)