piątek, 15 lutego 2013

Cudo na problemy skórne - KAILAS

Jestem szczęściarą która raczej nigdy nie miała żadnych problemów ze skórą. Ale jak każdemu zdarzy się, że wyskoczy mi jakieś paskudztwo. Przedstawię Wam dziś recenzję doskonałego kremu na wszelkie skórne problemy - Kailas ajurwedyjski krem z himalajskich ziół.

Skład : 

cocos nucifera - olej kokosowy,
cissampelos pareira - roślina kwiatowa stosowana w chińskim ziołolecznictwie, ma właściwości przeciwbólowe, przeciwzapalne
tribulus terrestris - lecznicza roślina występująca w Azji, Afryce, Australii i gdzieniegdzie w Europie, działa odtruwająco, relaksująco i ma działanie regenerujące, 
cynadon dactylon - rodzaj trawy, zioło o ściągających właściwościach, pomaga w chorobach skóry, 
azardirachta indica - drzewo z rodziny miodłowatych, ma m.in działanie antybakteryjne, antywirusowe
camphor- wiadomo
talc - wiadomo 
santalum album - olej sandałowy,
shorea robusta - drzewo występujące w Himalajach, działa przeciwgrzybicznie, 
aqua calcis - woda wapienna, pomocna w leczeniu trądziku.




Krem jest produktem w 100 % naturalnym wyprodukowanym w Indiach. Producent pisze, że krem działa na wszystkie zanieczyszczenia skóry typu : trądzik, wypryski, wysypki alergiczne, grzybicę, łuszczycę, oparzenia, pęknięcia, opuchliznę, naciągnięcia, także jest pomocny przy ukąszeniach owadów, łagodząco po depilacji, nawet działa na zmarszczki drogie Panie :) 

Gdy otworzymy tubkę, najpierw zobaczymy jak wylewa się z niej woda. Na opakowaniu czytamy, że jest to naturalne dla tego produktu i woda ma podobne działanie do kremu, więc nie ma się czego bać że z kremem jest coś nie tak :) 
Krem ma jasno brązowy kolor, dość gęstą konsystencję i bardzo ziołowy zapach. Ja go stosuje gdy wyskoczy mi na buzi jakaś krostka, krem działa w ten sposób, że po chwili łagodzi zaczerwienienie i przyspiesza gojenie się i znikanie niedoskonałości i ranek. Skóra po użyciu tego specyfiku jest przyjemna w dotyku, wygładzona. 
Nie wiem jak to wygląda u osób z trądzikiem ale podobno po użyciu kremu najpierw występuje wysyp, dopiero potem poprawia się stan skóry. 

Jedynym minusem tego produktu jaki zauważyłam jest cena w stosunku do wielkości. Za 20 g kosmetyku zapłaciłam ponad 25 zł w aptece. 

Po wypróbowaniu tego kremu wiem, że już zawsze będzie w mojej kosmetyczce. 

Dajcie znać czy znacie ten krem, czy go używałyście a jak tak, jak się u Was sprawdził.

Miłego piątku.
Dominika

8 komentarzy:

  1. Ooo. Ja też nie mam problemu z trądzikiem, ale zdarzają mi się oczywiście "niespodzianki". Myślę, że muszę poszukać tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie znam kremu. Pozdrawiam, udanego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trądzik i może mi to cudo pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem bardzo duży problem z trądzikiem. Stosowałem wiele nowoczesnych cudów a dopiero ten krem mi pomógł. Naprawdę polecam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go już ale jeszcze nie mam go u siebie, w mojej aptece był za 15 zł więc cena lepsza i może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)