sobota, 9 lutego 2013

Curling Pump Up

Dziś recenzja maskary którą myślę, że większość z Was zna - Wibo - Curling Pump Up. Wibo ma w swojej ofercie kilka tuszy, ten wyróżnia się na półce żółtym opakowaniem z niebieskimi napisami, które niestety szybko się ścierają.

Moim zdaniem jest to dobra maskara dorównująca tym z wyższej półki. Ładnie wydłuża i podkręca rzęsy niestety, przynajmniej u mnie po jakimś czasie one trochę opadają. Tusz ma wyrazisty, czarny kolor, jak dla mnie trochę za szybko wysycha bo zazwyczaj kładę więcej niż jedną warstwę. To co w nim lubię najbardziej to silikonowa szczoteczka. Nawet jak tusz mi się kończy zostawiam sobie szczoteczkę i używam przy innym tuszu bo jest naprawdę świetna. Minusem tego tuszy jest, że mniej więcej po 1,5 miesiąca używania trochę gęstnieje. Ale jest tak tani (9zł) że można sobie pozwolić na drugi, często można go spotkać w Rossmanie na promocji wtedy cena to coś ok 6 zł. 

Tutaj moje rzęsy pomalowane tym tuszem, chyba miałam gorszy dzień bo nie wyszło za ładnie :) 

 
Kończąc, mogę z czystym sumieniem polecić ten tusz, chodźby do wypróbowania bo nawet jesli się nie sprawdzi bez wyrzutów sumienia go wywalimy. Jak dla mnie jest super i będę do niego wracać :)

Macie doswiadczenia z tym tuszem ? 

Miłego wieczoru
Dominika

16 komentarzy:

  1. moja ulubiona mascara :) uwielbiam ja i nie zamienię na żadną inną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O 1 raz widze ta maskare... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz zaczynam przygodę z wibo tym zielonym tuszem z bajeczną szczoteczką <3 Ale potem chyba się skuszę na ten :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Bo chętnie tu wpadnę jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie używam tej mascary. Jest całkiem niezła:) Bardzo odpowiada mi silikonowa szczoteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go nigdy, może czas to zmienić, bo wygląda przyzwoicie :)
    + nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/02/koszula-z-cwiekami.html?showComment=1360499547078#c7970757058210886449
    + Obserwujemy?:**

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale ładnie podreślił Twoje rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt nawet, nawet :) Szkoda, ze troche skleja rzesy :( Dziekuje za obserwacje i zapraszam czesciej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczoteczka ładna, ale szczerze ? To masz posklejane te rzęsy! :/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety to jego wada ale mi to zbytnio nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go nigdy, ale podobną szczoteczkę posiada Collosal z Maybelline, który bardzo lubię i polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam włąsnie ten tusz i jestem z niego bardzo zadowolona, daje super efekt za niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego tuszu. Śliczną masz tęczówkę! :)Super spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This paste will be applied directly to the skin tag 3 times a day until the skin tag falls off.
    For extra guidelines, facts and goods about how to get rid of acne please see this writer
    Bio below:. Make certain that the information you get is genuine in order that you can effectively do
    away with your warts.

    my blog how to get rid of warts all over my hands

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)