piątek, 1 lutego 2013

Pomadkowi ulubieńcy

Nie jestem wielbicielką ciemnych kolorów na ustach, nigdy nie nałożyłabym pomadki w kolorze fioletowym czy różowym jak u Barbie :), zdecydowanie moim ulubionymi, co zaraz będziecie mogły zobaczyć są kolory jak najbardziej zbliżone do koloru naszych ust :) 



1.Rimmel Nude Pink 206  - cena ok 18 zł, pomadki tej firmy dostaniemy w każdej drogerii, niewątpliwą zaletą jest zaaapach - uwielbiam go, mogłabym wąchać cały dzień :), kolor jak nazwa wskazuje jest zgaszonym różem z dość sporą ilośćia drobinek, ale nie jest to jakiś tandetny brokat :). Konsystencja kremowa i nie podkreśla suchych skórek, trwałość to ok 2-3 godziny - czyli standard :)

2. Mua Shade 7, 4. Mua Shade 11 -  tą firmę dostaniemy tylko (chyba) w Anglii, śmieszna cena £1 :), jakość pomadek naprawdę powala, zapach jest ledwo wyczuwalny, konstystencja i trwałość niemal identyczna jak u Rimmela, mamy do wyboru ok 15 kolorów, naprawdę gorąco polecam, jak będziecie miały styczność z tą firmą to warto zwrócić uwagę na jej produkty :)
Kolor 7 jest trochę ciemniejszy od Nude Pink i nie jest tak błyszczący, natomiast 11jest delikatnym bordem, minimalnie przyciemnia mój naturalny kolor ust.

3. Boots Natural Collection -  Coral Shimmer - kolejna firma niedostępna w Polsce :(, ceny nie pamiętam, ale nie kosztuje napewno więcej niż £3 , kolor to coś pomiędzy delikatnym brązem a  koralem, jeśli chodzi o jakość to ta pomadka wypada najgorzej z wyżej wymienionych, ale nie jest jakaś tragiczna, nie wędruję nam po twarzy i ładnie się ściera :), tylko szkoda, że tak szybko :)

5.Rimmel Airy Fairy 070 - już robiłam o niej wpis :)

Fajną pamadką była Celia w takim złotym eleganckim opakowaniu, kolor i nabłyszczenie ust były niesamowite, pięknie i naturalnie wyglądała, niestety gdzieś w połowie mimo, że to nie było lato, rozpuściła się :)


Jakie są Wasze ulubiony kolory i firmy pomadkowe? :):)

Pozdrawiam
Agnieszka

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolorki :) Osobiście nie używam, ale lubię na kimś takie delikatne szminki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Razem z 2 jest :), ta sama firma, więc nie chciałam się powtarzać :)

      Usuń
    2. Nie wpadłabym na to :D

      Usuń
  3. A ja właśnie uwielbiam fiolety na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać każdy lubi co innego :), ja w fiolecie wyglądałabym conajmniej jak trup :)

      Usuń
  4. Świetne kolorki idealne dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem wielką fanką szminek z rimmela :D Mimo, że szczerze mówiąc nie próbowałam zbyt wielu marek ;-) Ale uważam, że rimmel ma dobry stosunek jakości do ceny :-))

    Ten kolorek ze szminki nr2 wygląda też bardzo ciekawie :d

    pozdrawiam
    ~Cherry ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co w pomadkach nie mam ograniczenia i co powiem kazda mi sie podoba kocham czerwienie ale nie w kazdej mi do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomadki! :) oczywiście obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory pomadek :) Ja używam różne odcienie szminek - ostatnio zaczęłam nawet używać pomadki intensywnie różowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za szminkami. Ładne masz odcienie tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne odcienie, w końcu będę musiała zakupić tą Airy Fairy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)