środa, 6 lutego 2013

Uriage Eau Thermale

Pochodząca z alpejskiego źródła Woda Termalna Uriage przez niemal 80 lat wędrówki przepływa przez wiele warstw skalnych , którym zawdzięcza swój wyjątkowy skład. Bogata w sole mineralne i oligoelementy. Woda Termalna Uriage jest naturalnie izotoniczna, dzięki czemu zachowuje integralność komórek skóry, dzięki temu nie musimy szybko chusteczką wycierać twarzy ze strachu o wyciągnięcie przez wodę naszego nawilżenia :)


Kilka lat temu dostałam próbkę wody termalnej z Avene, wtedy wydawało mi się, że jest to produkt zbędny, użyłam może ze 2 razy, a później oddałam Mamie :). Kiedy ostatnio na swoją twarz kładłam za dużo produktów drażniących i to mocno :) doceniłam jej działanie, niestety dopiero ponad miesiąc od swojej głupoty wpadłam na pomysł żeby zamówić wodę termalną :), kupiłam ją przez internet (cena to ok 26 zł/150ml z przesyłką), ponieważ ciężko dostać ją w stacjonarnych aptekach. Po 2 tygodniach moja twarz naprawdę się uspokoiła, nie wiem czy to jest na 100% zasługa wody czy akurat może moja twarz sama z siebie dochodziła do lepszego stanu, napewno wiem, że nie zaszkodziła.
Jestem od niej uzależniona, jak siedzę w domu to co godzinę sprysukuję sobie nią twarz :), rozpylacz ma idealny, mgiełka jest bardzo delikatna, cera w żadnym wypadku nie jest ściągnięta, czuć delikatne nawilżenie.
Zdecydowanie mogę polecić wszystkich wrażliwcom :), albo tym co lubią pożyteczne gadżety :)


Używacie wód termalnych czy jest to dla Was zbędny produkt?

Pozdrawiam 
Agnieszka

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam wody termalnej :) już kilka razy chciałam ją kupić, ale cena np. tej z la roche posay mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto rozejrzeć się na stronach aptek internetowych :), jak ktoś ma cerę problematyczną bądź w danym momencie coś się z cerą dzieje napewno doceni działanie wody termalnej :)

      Usuń
  2. U mnie to chyba zbędne, nie mam bardzo wrażliwej skóry i starczy mi kremik nawilżajacy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam ale coraz częściej widzę je na blogach i kuszą mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam i nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie uzywałam wody termalnej, ale mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie wyobrażam sobie lata bez wody termalnej, tej jednak nie miała okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam takiego specyfiku nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że jeszcze nigdy go nie używałam, a może faktycznie bym musiała zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :), napewno taki specyfik nie zaszkodzi :)

      Usuń
  9. Niestety nie używałam jeszcze tego typu kosmetyków...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze czegoś takiego, chyba spróbuję :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubiona woda termalna :)
    Zdecydowanie nie zamienię na nic innego :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)