piątek, 15 marca 2013

Bajery do kąpieli

Dziś może nie recenzja, ale pokazanie co jakiś czas temu kupiłam do kąpieli. 



Musujące kule do kąpieli - w opakowanie znajdują się trzy kule, każda o pojemności 100g. które są zapakowane w folijkę. Moje są o zapachach owoce egzotyczne, mango i mandarynka, owoce leśne. Na razie zużyłam tylko jedną kulkę ale kąpiel była prawdziwą przyjemnością :) Strasznie mi się podoba to jak takie kule musują w wodzie i nadają jej jakiś kolorek :) Dodatkowo wydzielają cudowny zapach, w tym momencie leżą w odległości kilkunastu centymetrów ode mnie i czuję jak ślicznie pachną :)Kupiłam je w Biedronce, koszt to 10 zł z tego co pamiętam :) Polecam :)

Bielenda Afryka SPA dwufazowy olejek do kąpieli : Zapach tego olejku naprawdę kojarzy mi się z Afryką:) wydaje mi się też troszkę bardziej męski. Raczej polecałabym go, ze względu na zapach do stosowania w zimie. Częściej używam go jako olejek pod prysznic niż płyn do kąpieli ale w obu przypadkach sprawdza się znakomicie. Nie oczekuję od niego żadnego nawilżenia bo moim zdaniem od tego są balsamy. Dodatkowo świetnie wygląda na półce w łazience :) Też kupiłam go w Biedronce, cena też ok. 10 zł. Pojemność 400 ml. Polecam !! :)

U Was też dziś taka zimowa zawierucha ? 
U mnie śniegu po kolana i bardzo silny wiatr, ale mojej suni to nie przeszkadza w skakaniu po zaspach i rozwalaniu kul śnieżnych :) Dzięki niej chyba bardziej lubię zimę ;) 

Pomimo tej mało przyjemnej pogody życzę Wam miłego dnia :) 
Dominika 


18 komentarzy:

  1. U mnie tak wieje, że zrywa głowę... Kule z Biedry są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma dojazdu do Lublina, masakrycznie wieje i sypie. Odśnieżałam z 3 razy i dalej to samo :) Co do kul to nigdy nie próbowałam i chyba z chęcią spróbuje. Uwielbiam wszystko co służy do kompieli :) Moje psiaki to też są zachwycone , gorzej z ich pania. :) Miłego dnia życze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja preferuję prysznic :) więc produktów kąpielowych nie używam. A nawet nie mów o pogodzie. U mnie tak wieje zimny wiatr, że głowę urywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te kule z Biedronki i były świetne :) Nie tylko super pachniały ale też fajnie nawilżały skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam umilać sobie kąpiel takimi dobrociami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się rozglądnąć za tymi kulami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek do kąpieli wygląda ciekawie mam nadzieję, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokażę, pokażę już niebawem :) Jutro już zacznę 'testowanie' tylko wciąż zastanawiam się nad kolorem:) Chyba beż.

    Uwielbiam wszystkie kosmetyki do kąpieli ! I płyny mydła, kule, sole !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kule są super :D niestety u mnie od kilku minut niesamowita śnieżyca :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kule mam i też jestem zadowolona z działania ;) ten zapach w łazience jest obłędny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bajery do kąpieli, ale z Twoich jeszcze nie miałam żadnego:)



















































































    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tropikalne i owocowe zapachy podczas kąpieli. Niestety w tym miesiącu pozbyłam się wanny na rzecz prysznica więc kule i sól zastępuję pachnącymi żelami.

    OdpowiedzUsuń
  13. W łazience na mojej półce też stoi płyn do kąpieli ale z afrodyzjakiem, również kupiłam w Biedronce, pięknie pachnie. Dodatkowo z tej samej serii mam sól do kąpieli,zieloną którą już kupiłam w Hebe. Nad tymi dwufazowymi też się zastanawiałam.
    Kule uwielbiam, ale kupowałam dotychczas tylko z Rossmanna. Jak spotkam w Biedronce 3 sztuki to też wypróbuję. Kiedyś były takie pojedyncze i miałam chyba 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty :) Z chęcią podkradłabym kule do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY BLOG *.*
    zapraszam do nas http://bellabetty.blogspot.com/
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że w tej Biedronce można fajne rzeczy znaleźć, ja nigdy nie zwracałam większej uwagi na kosmetyki tam ale muszę przyznać, że chyba zacznę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)