piątek, 8 marca 2013

Ranking przystojniaków na dzień kobiet ;)

Z okazji dnia kobiet mamy dla Was mały ranking przystojniaków :) 

Moje typy to : 

Miejsce I Paul Walker - uwielbiam tego gościa szczególnie za rolę w filmie "Błękitna głębia":) 


Miejsce II : Ian Somerhalder - chyba każda fanka Vampire Diaries uwielbia Iana ;) 


Miejsce III - Kandydat do roli Christiana Grey'a- Matt Bomer - niestety prywatnie gej ;/ 


Miejsce IV - Matt Pokora - jest coś fajnego w tym facecie :)


Miejsce V - Moja miłość z czasów podstawówki Max Evans z Roswell - Jason Behr ;) 


To są moje typy ;) a jakie są Wasze ? :) 

Miłego wieczoru 
Dominika

16 komentarzy:

  1. masz calkiem inny gust niby przystojni ale nothing special. a ten drugi to okropny takie "żabie oczko"

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem nieładnie: Brałabym każdego z Twoich ulubieńców. A tak między nami to Eddie Redmayne jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z twojego rankingu najbardziej podoba mi się Ian Somerhalder

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze mi oddac Pana nr 1,2 i 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pan numer 1 jest bardzo interesujący :)
    A co do fluidów znanych marek - nie każdy jest oczywiscie zły :) ja bardzo sobie chwalę La roche-posay toleriane teint, mam tylko próbkę, ale może zdecyduję się na kupno pełnowartościowego produktu, chociaż kosztuje chyba 70 zł :) ale rewelacyjnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak produkt jest faktycznie dobry i do tego wydajny to można dać nawet i 70 zł :) nie słyszałam o tym fluidzie ale sprawdzę :)

      Usuń
  6. no no Jason Behr jest według mnie super ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nich wszystkich najlepszy Ian :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała wybierać z twojej listy to Ian. Dla mnie, niezmiennie, najlepszymi ciachami są Christian Bale i Johnny Depp.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)