piątek, 29 marca 2013

Wycieczka do Rossmanna

Nigdy nie mogę przejść obojętnie obok tego sklepu :), jednak tym razem pojechałam do Rossmanna z dłuższą listą i postanowiłam, że moje odwiedziny tej drogerii będą zdecydowanie rzadsze:).  



Maseczka Ziaja Nawilżająca - pewnie zdziwicie się dlaczego kupiłam "gotowce" jak kilka postów wcześniej tak wychwalałam glinki, niestety ze względu na moją przesuszoną skórę muszę z nich na jakiś czas zrezygnować, obawiam się, że jeszcze bardziej ściągają mi skórę. Firmę Ziaję bardzo lubię i uważam, że masaczki też mają całkiem fajne, tym bardziej, że za jedną saszetkę zapłacimy coś ok 1,60 zł i spokojnie starczy nam na 2 aplikację.
Eveline 8w1 Tatal Action- znana odżywka w blogosferze, jedni ją uwielbiają drudzy nienawidzą, zobaczymy jak u mnie się sprawdzi, u mojej koleżanki spisała się świetnie, bardzo wzmocniły się jej paznokcie i w dodatku nie rozdwają się, a ostatnio na moich dwóch paznokciach taki problem zaczął występować. Cena: 10,70 zł.
Babydream Szampon - zawsze musi znaleźć się w mojej łazience, a tym bardziej teraz gdy moje włosy ostatnio zostały potraktowane henną. Również niezastąpiony jest do mycia pędzli. Cena: w promocji 3,49 zł.
Floslek Peeling Enzymatyczny - nigdy nie miałam tego peelingu, ale opinie ma dobre, oby się sprawdził :). Cena: 17,99 zł.
Wibo - ten tusz to ostatnio mój ulubieniec, nie spodziewałam się po nim takiego działania, nie kruszy się, ma ładną glęboką czerń i jak trochę popracujemy nad nim to ładnie wydłuża rzęsy, pogrubienie nie jest jakieś woow :), ale za niecałe 10 zł wybaczam mu to.
Nożyczki do włosów - grzywkę podcinam sobie sama, więc potrzebowałam ostrych nożyczek, bo moje już nie nadają się do niczego. Cena to 13,99 zł.
Maybelline BB Cream- kupiłam go międzyinnymi ze względu na SPF 30, a także dlatego, że ostatnio każdy fluid  podkreśla moje suche skórki, więc mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie jako delikatny podkład, który jednocześnie będzie trochę nawilżał, a przy okazji przykryje to co trzeba.
Cena: ok 21 zł.


Miałyście coś z tych produktów? Jak Wasze wrażenia?


Pozdrawiam
Agnieszka

17 komentarzy:

  1. BD tak splątał mi włosy, że przypominały mokrą watę. Uwielbiam takie Rossmanowe wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten peeling z Flosleku i jak dla mnie jest "za delikatny" niestety nie widzę żadnych efektów po nim :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na moje warunki skórne, to jest idealny :)

      Usuń
  3. Po Maybelline BB Cream nie spodziewałabym się krycia :) Ładnie rozświetla, nie podkreśla suchych skórek, ale kryje jedynie w minimalnym stopniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie krycie jak dla mnie jest zerowe, będę musiała go z jakimś rozświetlającym podkładem mieszać :)

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię BB z Maybelline i już nie mogę się doczekać lata, kiedy znów go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Eveline 8w1 i jest to jeden z moich KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie wycieczki:)Również zorganizowałam dziś taką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam odzywkę do paznokci i jak na razie jestem bardzo zadowolona :) , a nad tym kremem bb się zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy. U mnie niestety tusz Wibo się nie sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eveline 8w1 uwielbiam;) ciekawa jestem tego BB:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy :)
    Ja nie omijam Rossmanna, ale to dlatego, że on obecnie nie ma tego co ja potrzebuję, a jak już coś jest co potrzebuję to jakoś tak się dziwnie składa, że jest wykupione :P

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że te nożyczki są odpowiednie do włosów, zwykłe nożyczki nie tną włosów tylko je łamią czego gołym okiem nie widać. Nożyczki fryzjerskie zawierają jony:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram się wkrótce po szamponik i kremy do rąk do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też podcinam sama grzywkę! Aż chyba zainwestuję w dobre nożyczki po przeczytaniu tego posta... Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampon Babydream uwielbiam - genialnie zmywa oleje, a ta odżywka do paznokci niestety bardzo mi je wysuszyła i zaczęły się rozdwajać :O Na szczęście doszłam już z nimi do względnego porządku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę moje ulubione maseczki do twarzy :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)