wtorek, 30 kwietnia 2013

Biedronkowe łupy


Kolejna porcja kosmetycznych zakupów :)
Nigdy jakoś nie przyglądałam się stoiskom z kolorowymi kosmetykami w Biedronce, natomiast dzisiaj postawiłam wypróbować dwie rzeczy z firmy Bell.



Krem do rąk - ot taki z niego przeciętniaczek :), ani nie szkodzi ani jakoś specjalnie nie nawilża, z racji tego, że ja często kremuję ręce to mi jego przeciętne nawilżenie nie przeszkadza :). Muszę jednak przyznać, że krem z Ziaji zdecydowanie lepiej się wchłania. Cena - 3,50 zł

Błyszczyk do ust - już go oczywiście nałożyłam na usta :), kolor baardzo delikatny(o to mi chodzilo), błyszczyk faktycznie ładnie pachnie i jest zauważalny minimalny efekt tafli na ustach :). Cena - 8 zł

Lakier do paznokci - właśnie go testuję :), rozprowadza się bardzo fajnie, jest rzadki przez co nie tworzy smug na poznokciach, kolor to typowy nudziak - jestem nim zachwycona :), mam nadzieję, że chociaż 2 dni wytrzyma w dobrym stanie na moich paznkociach. Cena - 6 zł



Buziaki
Agnieszka

6 komentarzy:

  1. lakier wygląda fajnie, ciekawe jak na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Bebeauty są całkiem fajne ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu bardzo lubiłam firmę bell. Potem jakoś zniknęła z pola mojego zasięgu. Fajnie, że można ją nadal znaleźć. Chyba równiez skorzystam z oferty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio myślałam nad tymi lakierami, ale w końcu się rozmyśliłam i zrezygnowałam z kupna :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)