sobota, 6 kwietnia 2013

Dermedic - kojący krem nawilżający

Przedstawię Wam dzisiaj mojego ostatnio zakupionego "nawilżacza" :).


Stostuję ten krem od jakiś dwóch tygodni (ale nieregularnie, ponieważ przy okazji wykańczam inne) i muszę przyznać, że nie zauważyłam jakiegoś super nawilżenia :(, a na tym mi baaardzo zależało.
Fakt krem nie jest "tępy", łatwo sie rozprowadza na twarzy, nic a nic nie zapycha, napewno nie podrażnia, ale gdzie ten efekt nawilżenia to ja nie wiem, może trzeba dłużej go stosować i wtedy są efekty..., jednak mimo wszystko polubiłam ten krem, ma bogate wnętrze (olej lniany, masło shea), a nie powoduje żadnych zaskórników, to jest zdecyowanie plus. Tak przy okazji zapychania-krem nie zawiera w składzie parafiny.
Napewno dam mu jeszcze szansę, wierzę w niego, że zadziała cuda :).
Cena: ok 18 zł/50 ml, dostępny tylko w aptece.

Miałyście coś z tej firmy?


Buziaki
Agnieszka


3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nic z tej firmy nie mialam- musze kiedys na cos sie skusic;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale chyba wolę tańsze odpowiedniki tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze względu na skład może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)