poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Malutkie zakupki

Jak Wam minął weekend Kochani? Ja parę dni temu byłam na malych zakupach, w ręce wpadły mi spodnie z Tally Weijl(bardzo wygodne) i produkty z Ziaji, których do tej pory nigdzie nie widziałam.

1. Kremowy żel do mycia twarzy i ciała - cena ok 9 zł
2. Krem do rąk z ekstraktem z bawełny - 3,50 zł

Użyłam tych produktów zaledwie kilka razy, ale na dzień dzisiejszy muszę powiedzieć, że chyba się z nimi bardzo polubię :)


Udanego początku tygodnia
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Nawet małe zakupy potrafia sprawić ogromne szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. seria ULGA świetna! żelu używam do mycia twarzy! świetnie usuwa makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Madziu, żel naprawdę jest fajny, też używam go do twarzy i nie wywołuje żadnych niepożadanych skutków :)

      Usuń
  3. seria Ulga świetna! bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam legginsy a la jeansy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tego żelu do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie takie małe te zakupy i ważne,że cieszą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)