wtorek, 9 kwietnia 2013

Szampon Malwa gloria - Czarna rzepa

Skusiłam się na ten szampon bo uwielbiam ziołowe szampony o prostych składach. Ten jest przeznaczony do włosów normalnych ze skłonnością do przetłuszczania się i łupieżu. 

Szampon Malwa czarna rzepa zamknięty jest w przezroczystej butelce o pojemności 300 ml. Dobrze wydobywa się z opakowania, konsystencja jest troszkę galaretowata. Nie radziłabym wierzyć, że ten szampon pomoże osobom którym bardzo przetłuszczają się włosy lub, że zwalczy łupież. To jest po prostu dobry oczyszczacz. 

Zalety : 
 prosty skład
tani ok. 4 zł
łatwo dostępny - ja go kupiłam w Rossmanie, stał na najniższej półeczce
świetny oczyszczacz
nie obciąża włosów
nie zawiera silikonów

Wady:
śmierdzi ale na szczęście zapach nie utrzymuje się na włosach
bardzo plącze moje włosy, ale jak wszystkie szampony o prostych składach
jest mało wydajny bo słabo się pieni i muszę brać dużą ilość żeby uzyskać odpowiednią ilość piany
jak nie użyłam odżywki, włosy mi się strasznie się elektryzowały i były matowe 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Peg-75 Lanolin, Brassica Rapa Extract, Sodium Chloride, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone.

Podsumowując - doskonały szampon dla osób które szukają dobrego oczyszczacza i nie wymagają od szamponów cudów. 

A Wy miałyście ten szampon ? 

Buziaki
Dominika

8 komentarzy:

  1. Dużo dobrego słyszałam na temat tego szamponu. Ja natomiast od szamponu oczekuje przede wszystkim tego aby mył i nie obciążał włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On właśnie to robi, dobrze myje i nie obciąża :)

      Usuń
  2. na pewno bym go nie kupiła, nienawidzę, jak mi szampon plącze włosy, a nie zawsze używam odżywki, więc odpada

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak plącze to nie dla mnie :) I bez tego sporo włosów leci mi z głowy, jakbym dodatkowo zaczęła je ciągnąć przy rozczesywaniu, byłaby masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam szamponu, ale po składzie widać, że mocny zdzierak. Ale może być fajny raz na jakiś czas do gruntownego oczyszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam i raczej mieć nie będę - bałabym się go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam szampony z czarnej rzepy ... i śmierdziały i matowiły włosy, za to były skuteczne...i tanie!:)I to były plusy, które zawsze przeważały.

    OdpowiedzUsuń
  7. podobno czarna rzepa jest dobra na wlosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)