piątek, 31 maja 2013

Golden Rose Gel Look - czy taki fantastyczny?

Od jakiegoś czasu szukam dobrego top coat'u. Przechodząc obok Golden Rose postanowiłam kupić ich lakier nawierzchniowy z efektem żelowych paznokci - producent obiecuje przedłużenie trwałości lakieru (o to mi głównie chodzi) oraz wysoki połysk. Obietnice brzmiały bardzo kusząco, w dodatku Pani, która sprzedawała mi lakier powiedziała, że jest mamą dwójki dzieci, więc moczy cały czas ręce, a lakier trzyma sie kilka dni w nienaruszonym stanie - bajka :):)  



Od razu jak przyszłam do domu pomalowałam paznokcie własnie tym top coat'em. Pierwsze minuty zrobiły na mnie spore wrażenie, pędzelek duży, więc jedno pociągnięcie i mamy paznokieć umalowany, przez pierwsze 20-30 minut paznokcie bardzo ładnie się błyszczą, wydaje mi się, że jest to efekt jeszcze niewyschniętego lakieru. Po kliku godzinach doznałam szoku :), na moich paznokciach zaczęly tworzyć się jakby pęcherzyki, a po kilkunastu godzinach mój lakier schodził PŁATAMI, wyglądało to po prostu tragicznie. Próbowałam nakładać Golden Rose z 4 lakierami różnych firm, efekt za każdym razem był taki sam ;/.
Zdecydowanie nie polecam tego produktu!
Cena: ok 11 zł


A Wy jakich używacie top coat'ów? Jakie możecie polecić? :)

Agnieszka

10 komentarzy:

  1. też się dałam nabrać na ten top coat ;/ tylko że akurat miałam pomalowane paznokcie na pastelowy róż i zaczęły mi się robić jakieś dziwne pęknięcia...i strasznie to było widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszny niewypał z tego top coat'u ;/

      Usuń
  2. Też poszukuję idealnego top coat'u,ale póki co, słabo mi to idzie ;p. A sprzedawczynię chyba poniosła wyobraźnia ;p. Pozdrawiam serdecznie :), Kosmetyczna Studnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bubel, będę pamiętać żeby go omijać

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo a to numer... ja mam top z Revlonu, nie narzekam na niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ci kochana lakier nawierzchniowy z essence, Studio Nails - Top Sealer High Gloss. Jest tani, bo kosztuje ok. 11 złotych a przedłuża trwałość lakieru i przyśpiesza schnięcie lakieru ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę w Naturze to zerknę na niego :), dzięki za informację :)

      Usuń
  6. oj ja to z tymi top coat to mam przeboje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy Topcoat jaki miałam okazję testować to emalia 2 w 1 z Oriflame. Czytałam komentarze innych uzytkowniczek i sa podobne. Link do mojej recenzji; http://www.recenzjeori.blogspot.it/#!http://recenzjeori.blogspot.com/2013/05/emalia-2-w-1-oriflame-beauty.html (cały blog jest jeszcze w budowie, ale odsyłam tylko do tej konkretnej recenzji, bo sa real photo ;))
    Ja używam jako bazy pod lakier i na wierzch jako nabłyszczacz i wyrównywacz i z czystym sercem mogę polecić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)