wtorek, 28 maja 2013

Oliwka Hipp

Chyba nie ma dziewczyny na blogosferze, która nie znałabym słynnej oliwki Hipp :)
U mnie sprawdza się jako kosmetyk wielofunkcyjny.

Skład: Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol, Parfum

Skład - wręcz rewelacyjny, nie spotkałam się jeszcze z żadną oliwką o tak krótkim składzie :). Zapach ma prześliczny - po prostu uwielbiam go i w dodatku całkiem długo utrzymuje się na skórze. Stosuję oliwkę głównie wieczorem po kąpieli na ciało, zdarzyło mi się ją użyć do demakijażu oczu-tutaj spisuje się bardzo dobrze, szybko zmywa makijaż. Kilka razy użyłam ją także na twarz - nie spowodowała żadnych niespodzianek, ale też nie zauważyłam jakiegoś super nawilżenia. No właśnie... jeśli chodzi o nawilżenie, to nie mogę powiedzieć, że pod tym względem jest wspaniała, nawilża dość przeciętnie, mnie w każdym bądź razie nie powala.  Można używać ją także do olejowania włosów.
Ostatnio zakupiłam olej kokosowy i nie wiem czy to właśnie tej olej teraz nie będzie gościł w mojej łazience zamiast Hipp'a.



Jakie są Wasze ulubione "nawilżacze" do ciała? :)

Agnieszka





9 komentarzy:

  1. Ja głownie tą oliwkę używałam do olejowego oczyszczania twarzy, teraz stosuję ją na ciało i jestem zadowolona ;-) 3 opakowania mam już za sobą

    OdpowiedzUsuń
  2. To też już moje 3 bądź 4 opakowanie :), ale chyba na jakiś czas pójdzie w odstawkę :):). Cieszę się, że Tobie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest spoko, miałam ją, ale trochę droga a tak samo dobra jest np.Babydream z Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam głównie do ciała, czasami na włosy... bo alterra ma dla mnie zbyt ciężki zapach;/ a ta pachnie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też używam oliwki dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę oliwkę!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój must have! Nie używam, żadnych innych balsamów. Ta oliwka jest najlepsza ze wszystkich.

    Zapraszam do siebie;)
    www.goodtotry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)