niedziela, 19 maja 2013

Słodki bubel czyli różowy pieprz z Soraya

Nigdy nie lubiłam się balsamować, a od kiedy na nowo odkryłam istnienie oliwek (uwielbiam♥) balsamy już są mi całkiem zbędne. Jednak jeszcze jeden zalega w moich kosmetykach, kupiony z pół roku temu, chyba tylko ze względu na słodkie opakowanie - Balsam do ciała - różowy pieprz z Soraya. 

 Ten balsam chodził za mną od kiedy zobaczyłam jego reklamę w gazecie :) muszę wreszcie zmądrzeć i przestać lecieć na ładne opakowania. Ale co do balsamu - producent obiecuje nam efekt antycellulit - pewnie żadnego nie ma, ale o tym się nie wypowiem bo używam tego balsamu może z dwa razy w miesiącu, więc nawet jeśli by był to i tak mi nie pomoże, efekt nawilżenia - sprawdza się dobrze, gdy chcemy szybko nawilżyć skórę po czym się ubrać, bo faktycznie coś tam nawilża, chociaż to pewnie sprawka parafiny na drugim miejscu, ale szybko się wchłania i spokojnie możemy założyć ubranie. Zapach - słodki ... taki sobie, dla mnie jest neutralny. Konsystencja - lekka, bardziej przypominająca mleczko tylko jakoś tak dziwnie się klei mimo tego, że nie jest tłusty co nie jest przyjemne. Po jego nałożeniu nie występuje efekt ani chłodzenia, ani grzania jak w przypadku innych balsamów antycellulit, dla niektórych będzie to plusem, ja uwielbiam jak mnie balsam ziębi;) Opakowanie fajne, mięciutkie bez problemu można zużyć balsam do końca. Ja mam pojemność 250 ml zapłaciłam za niego coś ok. 9 zł w promocji. 
Czy go kupię kolejny raz ? Nie, nawet nie wiem czy ten wyduszę do końca bo wyjątkowo mnie irytuje :) Byłam ciekawa wersji rozświetlającej ale dam sobie spokój.

Używałyście tego balsamu ? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? 

Pozdrawiam
Dominika 


11 komentarzy:

  1. Mnie wlasnie kusi wersja rozswietlajaca, ale zaczekam do lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poznam opinię o nim :) polecam masełko z BeBeauty z połyskującymi drobinkami :) używałam je przez dwa lata i fajnie wygląda na opalonej skórze :) i jest bardzo wydajne :) na szczęście ma datę ważności do 2014 ;)

      Usuń
  2. Ja kupiłabym ten produkt ze względu na opakowanie, jest urocze !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten balsam - fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś go miałam w ręku ale po krótkim namyśle odłożyłam go

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie świetne ta kolorystyka, ale nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE UŻYWAŁAM JESZCZE GO:)
    TEŻ MNIE KUSIŁ ZE WZGLĘDU NA OPAKOWANIE

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. JAkoś mnie omijała do tej pory większość kosmetyków tej marki... nie próbowałam i raczej szybko się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. znam i używałam:)zapach fajny, całkiem dobrze nawilża, denerwowalo mnie w nim, że dość słabo się wchłaniał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie lubię tego balsamu ;/ Mam go i nie wiem co z nim robić ;/ Przy okazji zapraszam na moje dwa rozdania. W pierwszym do wygrania zestaw kosmetyków oraz pokrowiec na laptopa, a w drugim jeden z czterech zestawów kosmetyków od Quiz Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)