sobota, 25 maja 2013

Zakupy z Rossmana :)

Jak widać po postach wszyscy szaleją w związku z promocją 40%. Też wybrałam się na zakupy ale bardziej dlatego, że już większość mazideł mi się kończy, wreszcie zmądrzałam i nie robię zapasów tylko kupuję naprawdę potrzebne mi rzeczy. 

I to co kupiłam : 
Tonik Ziaja-od lat nie używałam toników, ale chyba wypada w końcu zacząć dbać o swoją starzejąca się cerę;) 
Miss Sporty Puder odcień dark - zazwyczaj wystarcza mi sam fluid a jego kupiłam bardziej po to żeby używać jako bronzera, jakoś nie mogę trafić na puder który by mi odpowiadał.
Isana odżywka nawilżająca do włosów suchych- jeszcze jej nie miałam, wypróbuję i dam znać jak się spisze :)
Wibo Dolls lash ultra volume - uwielbiam żółty Wibo, ale już mi się kończy więc zobaczę jak sprawdza się efekt sztucznych rzęs :) 
Maseczki Ziaja - jeszcze żadnej nie miałam, pewnie dziś jedną wytestuję, już się nie mogę doczekać:) 
Masło kakaowe - cudowny krem uwielbiam go :)
Fluid rozświetlający illuminating wibo odcień 04 karmelowy - użyłam go dopiero raz i jak na razie efekt mi się podoba :) 

To by było na tyle kolejnych zakupów nie planuje :) 
Teraz wracam pocić się nad końcówka mojej magisterki, mam nadzieję, że Wy macie ciekawsze plany na sobotę;)

Buziaki 
Dominika

13 komentarzy:

  1. Maseczki Ziaja - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie też ona ciekawi :) poużywam i będzie recenzja :)

      Usuń
  3. tonik jest rewelacyjny jak na swoją ceną,fajnie oczyszcza,maski z ziaji też lubię,najbardziej tą zieloną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. maseczki ziaji są świetne :) super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  5. haha widzę, że wszystkich dopadł Rossmannowy szał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie u mnie dzisiaj też post o tych zakupach, ale zapomniałam o maseczkach z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam ostatnio ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze obkupic sie w maseczki :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim ulubieńcem jest inny tusz firmy Wibo, ale ten mam również ochotę przetestować, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te masło ziajki pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)