niedziela, 2 czerwca 2013

Cudo rodem z PRL

Robiąc codzienne zakupy i przechodząc obok działu kosmetycznego zawsze w oczy rzucał mi się Familijny Szampon Polleny. Trochę odpychało mnie to jego tandetne opakowanie ale po przeczytaniu opinii na wizażu postanowiłam go sprawdzić. 

Moja opinia o nim : Pokochałam go od pierwszego mycia. Po pierwsze za to, że nie robi masakry na mojej biednej, wrażliwej skórze głowy, większość szamponów powoduje u mnie łupież i swędzenie i naprawdę ciężko jest mi trafić na szampon który nie będzie powodował tych dolegliwości. A ten chyba je całkiem usunął ... :) Nawet Nizoral czasem mi nie pomagał który jest dużo droższy, mniejszy i bardziej agresywny. 
Co można powiedzieć o nim więcej ... Szampon ma dosyć rzadką konsystencje, jest przezroczysty i pachnie gumą do żucia Kaczor Donald :) od razu przypomina mi się dzieciństwo :) Doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy, bez problemu zmywa oleje, dobrze się pieni. Dodatkowo pół litrowa butla kosztuje 4,50 zł. Włosy są sypkie, leciutkie, dobrze oczyszczone. Jak widać ma zdjęciu na króciutki skład.
Do wad można zaliczyć tylko to, że jest słabo dostępny, trzeba go szukać w osiedlowych sklepikach lub marketach, mało wydajny (ale za taka cenę można szaleć) i plącze włosy. Wszystkie wady mu wybaczam bo plusów ma naprawdę dużo. Dzięki Ci Polleno za to cudo :) Obecnie testuje szampon Ziaji, ale tego nigdy nie zabraknie na mojej półce w łazience.

Bardzo,bardzo, bardzo  polecam :) 

Buziaki
D.

15 komentarzy:

  1. Pamiętam ten szampon jak byłam dzieckiem. Pamiętam też, że kiedy ja go używałam to moje ostatnie doświadczenie nie było zbyt miłe zakończyło się nad tym, że musiałam pójść do dermatologa niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. tez go pamietam, lubie jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuję ten szampon zazwyczaj za 3 zł. Uwielbiam jego zapach. Mi nie plącze włosów:) Ideał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pachnie Donaldem?? Muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma bardzo któtki skład, jestem pod wrażeniem. Ale zewzględu na skąłd nadaje się tylko do mocniejszego oczyszczania.. a do tego już mam swoich ulubieńców, więc pewnie się nie skuszę na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dzisiaj będąc w sklepie się nad nim zastanawiałam, ale stwierdziłam że na razie dam sobie spokój

    OdpowiedzUsuń
  7. haha pamiętam to cudo. od czasu do czasu zdarza mi się go kupić, żeby włoski odpoczęły od tej całej chemii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widzialam tego szamponu od wielu wielu lat.
    Wesole wspomnienia z dziecinstwa..;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mocniejszego oczyszczania skład jak najbardziej idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami dla odmiany go kupię i też jestem bardzo zadowolona :))

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jak ja go nie cierpię, mama go kiedyś nam kupowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie spodziewałam się że ten szampon jest taki fajny;] Chętnie go kupie po tym co przeczytałam ;]
    Fajny blog, pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)