poniedziałek, 17 czerwca 2013

Dusch Peeling

Dziś o jednym z moich ulubieńców pod prysznic. Jest to już moje któreś opakowanie.

Dush Peeling Massage-Perlen z Isany


Isana nazwała go peelingiem pod prysznic, ja bym go nazwała bardziej żelem z drobinkami peelingującymi. To co najbardziej w nim uwielbiam to jego zapach ... jest po prostu cudny :)
taki mydlany lub trochę jak świeże pranie. Coś wspaniałego :)
Kolejną rzeczą która jest w nim świetna są właśnie te peelingujące drobinki, nie jest to peeling który nam będzie zdzierał warstwy naskórka ale taki który można codziennie używać i troszkę wygładzi skórę. Konsystencję ma lejącą co niektórym może przeszkadzać, ja taką lubię. Peeling jest zamknięty w opakowaniu które dobrze sprawdza się pod prysznicem, buteleczka jest matowa przez co nie wypadnie nam z mokrych rąk. Dobrze się pieni. 
Niestety jest mało wydajny, ale często jest w promocji i można go kupić za ok. 5 zł za 200 ml. Kosmetyk mnie nie podrażnił, nie uczulił i nic złego się po nim nie działo.  
Uwielbiam go używać i na zawsze ze mną zostanie. Jeśli ktoś szuka mocnego zdzieraka, ten peeling na pewno mu nie podpasuje. Bardziej polecam do traktowania go jako żelu pod prysznic.
Ale jak to powiedziała Aga - najlepszym peelingiem jest cukier :) i ja się zgadzam :)

Znacie ten kosmetyk ? :) 

Buziaki 
D. 

29 komentarzy:

  1. Nigdy go nie widziałam w Rossku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś i faktycznie pięknie pachnie, ale ja bardzo nie lubię jak mi produkt ucieka przez palce do odpływu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety leje się strasznie i trzeba uważać. Przez to jest niewydajny.

      Usuń
  3. Nie miałam okazji go testować ale po takiej recenzji z pewnością wypróbuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę właśnie kupić peeling pod prysznic bo mam straszne plecy ;/

    P.S. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywałam, ale dzisiaj to nadrabiam ;)
    Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Isana ma kilka perełek i widzę że jakaś nowa się trafiła

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm... zrobiłam już parę podejść do Isany, i jak na razie nic mnie nie ujęło... może ten żel wypróbuję? ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam. Ale natchnęlać mnie na peeling kawowy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie się przymierzam do kawowego i zawsze wieczorem już nie mam siły go robić :)

      Usuń
  8. tego nie znam ale juz czytalam wiele pozytywnych o nim recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam go i bardzo pozytywnie wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi ciekawie .. ;) Nigdy nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego kosmetyku nie znam, ale widzialam go ostatnio w rossie. znam jednak podobne Alterry i Balei. I producent to sprytnie nazwał "peeling pod prysznic" - moim zdaniem taki peeling to fajne rozwiązanie i ciekawa alternatywa dla zwykłego żelu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go, ale chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego kosmetyku nie miałam, ostatnio kupiłam z Isany żel pod prysznic i straszny bubel był. Szkoda że się wtedy na ten peeling nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze!Ja go nigdy w Rossmannie nie widziałam!I to kosztuje 5 zł?Jak tylko go znajdę to zakupie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 zł na promocji :) normalnie jest trochę droższy :)

      Usuń
  15. Nie znam i coś mi się wydaje, że w Biedronce kiedyś taki widziałam :) Trudno określić :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce niestety nic podobnego nie znalazłam :)

      Usuń
  16. Nie lubię takich, które nazywają się peelingami a nimi się nie okazują. Jak kupuję peeling to oczekuję peelingu ;) dobrze, że na niego się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie najlepszy peeling to kawa z cukrem:)) nie mialam stycznosci z tym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam wiele dobrych opinii o kosmetykach Isany :). Sama miałam tylko żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię te kosmetyki, bo są tanie a naprawdę dobre ;))
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam peelingi, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)