piątek, 14 czerwca 2013

Face & Look Box

Dwa dni temu odebrałam swój Face & Look Box. Zawartość mnie nie powaliła.Cieszę się tylko z silikonowej bazy i ochronnego kremu do opalania:) Cienie też mogą być:) W paczce było sporo próbek 45+,50+,60+ nawet 70+ które już oddałam. Do kosza pewnie poleci też ochydny lakier do paznokci, nienawidzę fioletu, który ma odcień przytłuczonego młotkiem paznokcia. Nie wiem też jak używać tego błyszczyka bo ma dziwaczny pomarańczowy kolor. Pewnie też poleci do śmieci albo komuś oddam. Podsumowując - bez szału.

Miłego oglądania :)


Dominika

14 komentarzy:

  1. Błyszczyk na zdjęciu wydaje się mieć fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam na szczęście różowy błyszczyk i wiśniowy lakier.. próbki też oddaję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też trochę czegoś innego oczekiwałam. Trafiły mi się te same cienie, i błyszczyk i lakier też, szkoda, że taki ciemny ten fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. też mnie zaciekawiło , skąd ten box ?

      Usuń
    2. Stąd http://www.faceandlook.pl/ :)

      Usuń
  5. ciekawe produkty z under20 i daxa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier faktyczni jest nieciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co to za box? Pierwsze słyszę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam czerwony lakier taki krwistry bardzo łady i różowy błyszczyk. ( :

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że udało się odebrać kompletny box. Ja nie miałam tyle szczęścia :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)