środa, 26 czerwca 2013

Fitomed, Koncentrat nawilżający z liposomami

Jakiś czas temu pisałam o rewelacyjnym toniku z firmy Fitomed, dziś kolejny ich produkt w recenzji :). Mowa o koncentracie nawilżającym z liposomami
Koncentrat stanowi zawiesinę liposomów z wyciągami ziołowymi z aralii (żeń-szenia sybyryjskiego), siemienia lnianego, lukrecji, nasturcji i protein jedwabiu o biostymulującym i nawilżającym działaniu. Koncentrat wzbogacono o substancje aktywne o działaniu silnie nawilżającym (hialuronian sodu, D-panthenol, glukoza, sól magnezu PCA).
Podczas specjalnego procesu powstawania liposomów (puste kuleczki otoczone błoną lipidową) z lecytyny sojowej w ich wnętrzu zostały zamknięte w/w składniki płynu.



Jak widać po zdjęciu koncentrat trochę tłuści, ale na skórze praktycznie nie odczuwamy lepkości ani tłustości. Ja mieszam go z kremem do twarzy, do rąk oraz balsamem :), używam go praktycznie do całego ciała. Efekt to fajnie nawilżona skóra. Koncentrat przy pierwszym stosowaniu może nam trochę spływać z ręki ponieważ jest rzadki, ale to kwestia dojścia do wprawy :). Skład ma naprawdę powalający, sama natura w buteleczce - za to właśnie uwielbiam firmę Fitomed.
Opakowanie może nie powala, ale przynajmniej nie musimy płacić za piękną buteleczkę tylko za to co jest w środku, dla mnie to jest najważniejsze.
Zapraszam na stronę firmy w celu zapoznania się z ich dobrociami :) - Fitomed


Stosowałyście? :)

Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam. Wygląda troszkę jak jakiś lek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nawet nie wiedziałam,że takie coś istnieje O.o ale fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie stosowałam tego produktu ;) w ogóle pierrwszy raz o nim słyszę ;) fajnie, że dobrze działa ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt...prawdę mówiąc to dla mnie nowość:)
    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog z wieloma nowinkami :D
    Zapraszam na mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale przyznam że ciekawy.
    Mogłabyś podać cenę bo nie mogę go znaleźć na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)