czwartek, 6 czerwca 2013

Fitomed, Tonik nawilżający

 Dziś przedstawię Wam swojego tonikowego ulubieńca :), oto on: 





     

Szukałam coś na zamianę mojej ukochanej wody termalnej Uriage (recenzja tutaj), przeglądając Internet trafiłam na markę Fitomed. Bardzo mnie zaciekawiła z racji tego, że ich produkty głównie opierają się na składnikach ziołowych, mają  bardzo przystępną cenę oraz firma nie testuje na zwierzętach.
Wybrałam się nastęnego dnia do sklepu zielarskiego gdzie kupiłam to cudo :)

Zalety:

- nie podrażnia
- czuć delikatny efekt nawilżenia na twarzy
- przyjemny ziołowy zapach
- niska cena (9 zł)
- fajny skład, na drugim miejscu ekstrakt ziołowy
- nie ściąga skóry

Wady:

- słaba dostępność w stacjonarnych sklepach


Bliżej z firmą możecie zapoznać się poprzez ich stronę - link. Z całego serca mogę ją polecić i napewno jeszcze nie jeden ich produkt wyląduje u mnie w łazience :)


Agnieszka




9 komentarzy:

  1. Ale opakowanie to mogliby zmienic heheh... Znaczy chodzi mi o naklejke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam naklejka ;) liczy się co jest w środku ;)

      Usuń
    2. Zazwyczaj nie najlepsze opakowanie, kryje w sobie świetne wnętrze ;)

      Usuń
  2. No właśnie ta dostępność ;/ Po tej recenzji chciałabym go przetestować,ale widze,że będzie ciężko ;/ Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w sklepach zielarskich albo zamów na ich stronie :), ale to już dochodzi cena przesyłki ;/

      Usuń
  3. Gdzies już widziałam ten tonik ale nie wiedziałam czy jest dobry więc wolałam nie ryzykować :) Teraz już będę pamiętać o Waszej recenzji ;) Pozdrawiam i dziękuje za odwiedzenie mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś myślałam że tonik to zbędna rzecz ale teraz używam go nawet 2 razy dziennie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tonik i muszę powiedzieć, że bardzo go lubię :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)