sobota, 22 czerwca 2013

Masc witaminowa - która najlepsza ?

Upał mnie zabija ... dopiero teraz jak się trochę ochłodziło jestem wstanie cokolwiek robić. Nienawidzę upałów, zawsze ich nienawidziłam i z upragnieniem czekam aż będzie idealne 22 stopnie. Nie narzekałam na zimę i śniegi ale ta temperatura przekracza granice mojej wytrzymałości. 

Wylałam swoje żale to teraz do rzeczy :)

Chcę Wam dziś przedstawić porównanie dwóch witaminowych maści których używam. 
Uwielbiana przez tłumy Retimax którą odkryłam kilka miesięcy temu dzięki Adze, i maść z witaminą A produkowana przez Laboratorium Galenowe Olsztyn.




Retimax - 

Skład: Petrolatum, Aqua, Lanolin, Mineral Oil, Paraffin, Beeswax, Magnesium Stearate, Retinyl Palmitate

Retimax stosuję właściwie do wszystkiego. Uwielbiam nakładać ją na twarz na noc, doskonale nawilża, regeneruje skórę, rano twarz jest wypoczęta, łagodzi wszystkie podrażnienia. Na początku maść może wydawać się bardzo gęsta ale po zetknięciu ze skórą nabiera fajnego poślizgu i łatwo ją rozsmarować. Maść mnie nie zapchała, nie uczuliła a przez jakiś czas stosowałam ją codziennie na noc. Doskonale regeneruje też spierzchnięte czy popękane usta. Rzadko używam pomadki, bo po prostu zapominam i nie muszę mówić jak usta w zimie przez to cierpią. Ale wystarczyło, że nałożyłam na noc grubą warstwę Retimax i rano usta był jak nowe :) nadaje się też do rąk, do stóp, po opalaniu - cudeńko za 
 3 zł.

Maść z witaminą A - Laboratorium Galenowe Olsztyn - 

Skład: Witamina A 400 j.m., Lanolina, Wazelina biała, Woda destylowana.


Gdy prosiłam w aptece o maść witaminową lub z witaminą A zawsze farmaceutki dawały mi tą i stosowałam ja przez kilka lat, głównie na usta.
Jest zdecydowanie tłuściejsza niż Retimax, i mniej przyjemniej się ją stosuje. Mniej sobie radziła też w przypadku popękanych kącików ust. Zdarzyło mi się położyć ją na twarz i nic się nie stało, ale jednak troszkę się boje, że mogłaby mnie zapchać. Natomiast jest genialna do stosowania po depilacji. Świetnie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Można ją używać do wszystkiego tak jak Retimax, jednak mając porównanie wybieram Retimax. Lepiej sobie radzi z popękanymi ustami, przyjemniej się ją stosuje, mniej się boję efektu zapychania, szybciej się wchłania i rano nie budzę się jeszcze z maścią na twarzy, jak było w przypadku tej maści. 


Jedna i druga z przedstawionych maści jest świetna, mają identyczne ceny, można je dostać w aptece i warto którąś mieć w swojej kosmetyczce. Ważne żeby wybrać tą która najlepiej nam odpowiada. 


A Wy którą stosujecie ? ;) 

xoxo
D.

14 komentarzy:

  1. Używam maść z witaminą A i jest świetna:) O Retimax'ie słyszę pierwszy raz, ale na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie miałam żadnej z nich ale zapisałam sobie w notesiku ta pierwszą i jak zajdę do apteki to o nią zapytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Retimax'ie pierwsze słyszę, ale wiem, że też jest jeszcze jedna maść taka bardziej kremowa, przyjemniejsza w stosowaniu. :)Klasyczną na lanolinie chyba znają wszyscy

    OdpowiedzUsuń
  4. żadnej z nich nie używam, brzydkie składy mają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo nie wiedziałam ,że to może tyle zdziałać.A 3 zł to faktycznie śmieszna cena jak za takie coś ! Ja używałam z takich aptecznych jedynie alantanu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, dokładnie, a niby 'bezzapachowy' ;d nie wiem czemu, ale mnie jakoś ten 'zapach' kojarzy z farbą, tak 2-3 umycia po ;d
    baby dream też strasznie pląta mi włosy, dlatego ten pod tym względem wygrywa : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tą z witaminą A i jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie stosowałam żadnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do tagu :)) http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/tag-kolor-teczy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice products!

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosuję, ale wydaje mi się, ze na zimę wypróbuje do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mówiąc nie lubię używać maść witaminowych

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)