wtorek, 4 czerwca 2013

Owocowe, letnie masełko - rozganiamy burzowe chmury :)

U Was też na przemian grzmi, pada i od czasu do czas pokaże się słońce?
Uwielbiam burze i mam na ich punkcie kompletnego świra ( wiem, dziwne zboczenie) ale już zaczynam mieć dość tej pogody. 
Dziś recenzja masełka, które kupiłam rok, a może dwa lata temu i świetnie wygląda na opalonych w lecie kopytkach ;) Mowa o BeBeauty Spa masło do ciała mango z połyskującymi drobinkami.






Masło ma bardzo zbitą konsystencje, aż ciężko jest go nabrać na palce, bardzo fajnie nawilża skórę i ślicznie ją rozświetla. Pachnie pięknie, chociaż nie jest to zapach magno, wyczuwam coś owocowego ;) Drobinki które zawiera nie wyglądają tandetnie, są bardzo delikatne. Na dłoni specjalnie przesadziłam z ilością, żeby było coś widać :) Masełko znajduje się w wygodnym opakowaniu, możemy bez problemu zużyć produkt do końca. Kolejny jego plus, albo minus w moim wypadku jest jego wydajność. Jest baaardzo wydajne. Mam nadzieję, że wreszcie je zużyję :) w zimie nie miałam na niego ochoty. Jego wielkim plusem jest też to, że szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.
Przyjemne masełko za niską cenę :) jeśli w tym roku znajdę je w Biedronce, może kupię inną wersję :) 

Polecam 

Dominika ;)

13 komentarzy:

  1. ooo ale ładnie rozświetla:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym poniuchała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym kupiła na lato, do opalonych nóg - świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wygląda na opalonych nogach :) i do tego naprawdę nawilża.

      Usuń
  4. Nie miałam go jeszcze, ale wersja zapachowa zdecydowanie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej a u nas w małopolsce nie ma ich, wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie spotkałam się z nim nigdy, ale muszę się rozejrzeć!
    świetnie podkreśla opaleniznę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie uzywałam masła, musiałabym się w końcu do niego przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na lato jak znalazł, do opalonej skóry!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie masla do ciala. musze wyprobowac I to...

    *Nominowałam Was do Liebster Blog. Udanej zabawy
    http://katewo.blogspot.co.uk/2013/06/hello-kilka-dni-temu-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie rozświetla skórę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)