wtorek, 25 czerwca 2013

Różany płyn tonizujący od Fitomed

Dziś recenzja różanego odświeżająco - nawilżającego płynu tonizującego do cery suchej firmy FitomedFitomed to firma produkująca ziołowe i naturalne kosmetyki i co dla mnie jest najważniejsze. nie testująca na zwierzętach :) z jej ofertą możecie zapoznać się tu FITOMED .

Tonik wygląda tak : 




A co do użytkowania : płyn znajduje się w plastikowej, przezroczystej buteleczce z pompką co bardzo ułatwia użytkowanie. Ma delikatny różowy kolor. Jak użyłam go pierwszy raz zapach skojarzył mi się z dzikimi różami które, gdy byłam dzieckiem rosły niedaleko mojego domu :) cudowne wspomnienia :) 

Toniku używam zazwyczaj rano przed zrobieniem makijażu i wieczorem po jego zmyciu. Zazwyczaj efekt nawilżenia który powoduje wystarcza i nie muszę już używać kremu. On naprawdę nawilża skórę, czego raczej w innych tonikach nie zauważyłam. Konsystencję ma wodnistą, jednak jest trochę tłustawa przez co skóra jest przyjemnie nawilżona. Zdarzyło mi się też używać go do odświeżania, szczególnie gdy jestem w domu i nie robię makijażu, co jakiś czas spryskuje nim twarz co jest bardzo przyjemne w upały.  

Płyn nie piecze w oczy ( a nie raz mi się do oczu dostał ) nie uczulił mnie ani nie podrażnił, skóra nie jest po nim ściągnięta.  Jak widać ma świetny skład i jeszcze nie trafiłam na lepszy tonik. Ten zostanie ze mną na długo, tym bardziej, że jest bardzo wydajny. Nie jest też drogi, kosztuje ok. 13 zł. 
Jedyny mankament to dostępność, w Lublinie można go dostać w sklepie ziołowy Arnika. 
Jeśli szukacie taniego, fajnego toniku to polecam :) 

Dominika

9 komentarzy:

  1. pozostawia tłustawą warstewkę i tonizuje zarazem, trochę mi to nie idzie w parze, bo ja nie lubię tej lepkiej warstewki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, ale muszę przyznać, że niektóre produkty mają bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale myślę że polubiłabym gdyż uwielbiam takie cuda jak woda różana

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, ciekawy tonik :) produkty tej firmy mozna tez zamowic przez internet :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)