środa, 10 lipca 2013

BingoSpa- Fast Hair Repair

Już od dobrego miesiąca używam odżywki wymienonej w tytule. Muszę Wam powiedzieć, że jestem z niej bardzo zadowolona :). 


Żródło:http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=49326


 Moje opakowanie po miesiącu użytkowania wygląda tak :), ale często ma kontakt z wodą :) 



Od producenta: Szybka odżywka BingoSpa do włosów zawiera jedwab, kolagen oraz aktywny kompleks roślinnych składników o szerokim spektrum działania na strukturę włosów, skórę głowy i cebulki włosów.
Bogata we flawonoidy, sole mineralne, witaminy A i węglowodany receptura reguluje nawilżenie i łagodzi podrażnienia skóry.
Kolagen i proteiny jedwabiu nawilżają, odbudowują i wzmacniają strukturę komórkową włosa, uszczelniają powierzchnię włosa chroniąc je przed wnikaniem szkodliwych substancji do komórek.
Odżywka BingoSpa ułatwia również rozczesywanie i modelowanie włosów, zapobiega ich elektryzowaniu się.

Skład: Aqua(woda), Stearamidopropyl-Dimethylamine, 1- hexadecanol, 1- octadecanol, ceteareth-20 and cetearyl alcohol, styrene/acrylates copolymer, Solube colagen, Propylene Glycol, rosmarinus officinalis leaf extract, chamomilla recutita flower extract, arnica montana flower extract, lamium album extract, salvia officinalis leaf extract, pinus sylvestris bud extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Hedera Helix Extract, Calendula Officinalis Flower Extract , Tropaeolum Majus Flower Extract, hydrolyzed silk , Propylene Glycol, aloe extract , linum usitatissimum seed extract , matricaria extract , Parfum, citric acid , sodium benzoate, ethylparaben , dmdm hydantoin


Jak widać odżywka ma baardzo dużo ekstraktów roślinnych w swoim składzie. Konsystencja jest na tyle gęsta, że nie spływa z dłoni czy włosów. Zapach moim zdaniem to świeże pranie, naprawdę jest przyjemny :), czuć go później w łazience  :).
Odżywka napewno nie sprawdzi się na włosach które się puszczą, ponieważ nie zawiera ona silikonów i nie wygładza tak jak np. odżywka z Garniera, ale jeśłi ktoś ma proste włosy, które w życiu się nie puszyły  to ta odżywka będzie idealna :). Bingospa nie obciąża włosów, nie powoduje szybszego przetłuszczania się.
Delikatnie nawilża - wieć napewno nie sprawdzi się przy włosach zniszczonych czy suchych.
Raczej jest to odżywka do włosów które nie wymagą odbudowy.
Ja bardzo lubię dołączoną pompkę - ułatwia to dozowanie produktu.
 Jestem z tej odżywki naprawdę zadowolona, w zupełności spełnia moje wymagania, w dodatku nie jest droga, cena to ok 13 zł za 500 ml produktu.
Jedyną wadą może być dostępność - ja znalazłam ją w sklepie zielarskim na ul. Podzamcze 4 w sklepie Arnica (Lublin)

Używałyście? :) Znacie tą firme?

Miłego dnia
Agnieszka :)




5 komentarzy:

  1. Miałam jeden produkt z tej firmy kolagenowe serum do twarzy i tak mi sciagało skóre ze myslalam ze umre wiec nie za bardzo jej ufam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie znam tej firmy, ale opakowanie z dozownikiem to duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jest gęsta i z naturalnymi kosmetykami chetnie bym ja przetestowałą:D

    OdpowiedzUsuń
  4. znam i polecam, mam masło kakaowe i jedwab do dłoni : ) tanie i fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam tą firmę z kosmetyków na cellulit, stosuję dwa preparaty już jakiś czas ale chciałam właśnie zastanowić się co mają do włosów. Moje włosy wymagają kuracji odbudowującej a zauważyłam, że napisałaś, iż odżywka nie jest raczej dla ratunku dla włosów, mogłabyś zatem polecić coś innego? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)