niedziela, 28 lipca 2013

Chaber - wygładza i nawilża

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu którego używam już od kilku miesięcy - 
seria Kwiaty Polskie - Chaber


Krem kupiłam kilka miesięcy temu w Biedronce, już nie pamiętam ile kosztował ale chyba jakieś grosze coś ok. 8 zł. Już sama nazwa, opakowanie mnie przyciąga.
Kojarzy mi się z polską wsią :)
No i opakowanie jest prześliczne. 


Krem jest uniwersalny, przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Ma nam wygładzić i nawilżyć skórę. 

Skład : 

Ma bardzo leciutką konsystencję - jest idealny na lato, szybko się wchłania i przepięknie pachnie. Używam go pod makijaż, czasem też na noc. Jeśli chodzi o kremy jestem leniwa i zawsze jeden krem stosują na całą twarz tzn. pod oczy i na szyję też :) Szlak by mnie trafił jakbym miała co innego kłaść pod oczy, co innego na nos, co innego na szyję, na policzki itd ;) Ten krem nigdy nie zrobił mi krzywdy. Nie podrażnił, nie zapchał, nie uczulił.
Gdy stosuję go na noc rano twarz jest nawilżona i gładziutka. Kolejny raz przekonuję się, że tanie kosmetyki też są dobre i w niczym nie ustępują tym drogim. Nie wiem jakby się sprawdził u osób które mają jakieś problemy ze skórą. Ja nie mam żadnych także prawie każdy krem się u mnie sprawdza, byle stosowany regularnie. 
Jedyna wada tego kosmetyku to to, że jest słabo dostępny. Nie mam pojęcia gdzie go mogę kupić, a chętnie wypróbuje inne kremy z tej serii. Do wyboru jest malwa, słonecznik, koniczyna i rumianek.


Jeśli ktoś nie ma wielkich wymagać co do kremu, polecam - dobry kosmetyk za małą kasę.

Dominika 

7 komentarzy:

  1. faktycznie śliczne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne opakowanie,ale nie jestem przekonana do kremów do każdego rodzaju cery

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadza się opakowanie ładne,ale ja bym się musiała powstrzymać,paraffina doprowadza moją skórę do mega wielkich wyprysków :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie się prezentuje ten kremik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdzie nie spotkałam się z tym kremem, ale gdy tylko uda mi się ta sztuka to także go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze ma parafine zawazyłam ze u mnie kremy z nia sie nie sprawdzaja :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj można znaleźć te kremy

    http://www.perfectfresh.com/?pa=13501&ex=pa

    sama co prawda nie stosowałam ale widziałam taki u koleżanki z mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)