niedziela, 21 lipca 2013

Codzienna pielęgnacja

Przedstawię Wam dzisiaj moje kosmetyki do codziennej pielęgnacji twarzy, zarówno na dzień jak i na noc. Moja cera obecnie jest mieszana w stronę suchej (wręcz w niektórych miejsach przesuszonej).



Oczyszczanie 


 Wieczorne oczyszczanie twarzy nie może u mnie odbyć się bez wstępnej fazy zmycia wacikiem nasączonym jakimś micelem zanieczyszczeń z twarzy, przeważnie zużywam 2-3 waciki. Nadal używam micela z Biedronki - jak dla mnie spełnia swoją rolę w 100%, w dodatku jest bardzo tani. Recenzja tutaj

Nie wyobrażam sobie demakijażu bez wody oraz jakiegoś żelu - w tym momencie używam kremowego olejku z Ziaji. Produkt godny polecenia, dobrze się pieni, nie wysusza, nie podrażnia i koszt to ok 8-9 zł. Rano również używam Ziaji do zmycia zanieczyszczeń z nocy.
Nie kupuję drogich kosmetyków do demakijżu, uważam, że jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Tanie kosmetyki radzą sobię z tym świetnie, więc po co przepłacać? :)

Tonizowanie


Żeby przywrócić ph skóry należy pamiętać o użyciu toniku bądź wody termalnej po każdym umycia buźki. Obecnie mam tonik z Urody - to już moje chyba trzecie opakowanie. Nie ściąga skóry, nie podrażnia, a mam wrażenie, że trochę koi buzię - czyli robi to co ma robić :). Koszt to 8 zł.

 Woda Uriage jest moim ulubieńcem - czeka w kolejce :). Recenzja tutaj. Stosują ją tak jak tonik, zarówno rano jak i wieczorem.

Nawilżanie - dzień


Od kilkunastu dni używam zarówno na dzień jak i na noc serum nawilżającego z firmy Baikal (ale o nim za jakiś czas, za krótko go używam żeby pisać teraz recenzję). Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne, serum jest w formie lekkiego kremu, szybko się wchłania i pozostawia przyjemny film na buzi. Cena 20 zł

Na serum nakładam (czekam ok 2-3 min. na pełne wchłonięcie) krem brzozowy (o nim też za jakiś czas:)), naprawdę jest lekki, szybko się wchłania i nie mowy o świeceniu, mimo, że pod nim jest jeszcze serum. Cena 27 zł

A jeśli wiem, że będę dłużej na dworze to na Sylveco kładę jeszcze filr - wykańczam próbki :)

Zarówno na dzień jak i na noc używam kremu pod oczy (na noc kładę od czasu do czasu maść z witaminą A). Teraz używam kremu z Rossmanna - ot taki przeciętniak :), ale nie robi krzywdy :), kosztuje coś ok 6 zł :)

Nawilżanie - noc 



Tak jak wspomniałam wcześniej na noc również używam serum nawilżającego, na to kładę jakiś gęsty, treściwy krem, obecnie jest to Ziaja masło kakaowe albo Nonabase (wkrótce na blogu) - odżywka co cery suchej :).
Seria kakaowa z Ziaji pachnie przecudnie, mogłabym wąchać ten krem non stop:). Natomiast jeśli chodzi o efekty to ja nic nie zauważyłam :). Recenzję Dominiki na temat tego kremu znajdziecie tutaj.


Dodatkowa pielęgnacja



2-3 razy w tygodniu staram się robić maseczki, jeśli chodzi o peeling to jest to raz na 10-14 dni. Maseczkę z Apisu już znacie - recenzja. Nowością u mnie jest maseczka nawilżająco-zmiękczająca od Babuszki Agafii. Użyłam jej dopiero 2 razy - także za jakiś czas pojawi się kilka słów o niej na blogu :). Cena to 20 zł za 150 ml - więc całkiem przystępnie :)
Nie używam peelingów ziarnistych ze względu na naczynkowe policzki, natomiast przy cerze naczynkowej, delikatnej oraz suchej świetnie sprawdzają się peeligni enzymatyczne. W tym momencie używam peelignu z Flosleku - nie powalił mnie, w zasadzie to nie wiem czy on usuwam martwy naskórek, skóra po nim nie jest gładsza niż przed użyciem - nie wrócę do niego to pewne :)

Pamiętajcie, ze pielęgnacja twarzy to również szyja i dekold - na noc zawsze używam tego samego kremu na twarz, szyję oraz dekold, natomiast przyznam się, że rano na dekold nie kładę kremu - za 20 lat będę tego napewo żałować :):)


Ściskam cieplutko
Aga




13 komentarzy:

  1. Również używam micela z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba pokuszę się na micela z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego samego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten olejek z Ziaji. Muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam cerę mieszaną miejscami bardzo suchą. Micel z biedronki jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Ostatnio zauważyłam w sklepie ten tonik z melisy i bardzo mnie zaciekawił, bo pomadka z ich firmy jest dla mnie niezastąpiona. Chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik jest godny polecenia, tym bardziej, że kosztuje mniej niż 10 zł:)

      Usuń
  7. Ja niestety mam problemy z tłustą buzią i krostkami, które mi się robią. Chociaż bywają takie okresy, kiedy buzie mam bardziej przesuszoną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również używam micela z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkt od babuszki chętnie bym przetestowała:) gdzie można go znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli mogę ci polecić peeling enzymatyczny to z perfecty kup sobie saszetke na spróbowanie wieczorem nakłada się warstwe na twarz i idzie spac :) Ja daje taka solidną warstwe i ładnie peelinguje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)