sobota, 13 lipca 2013

Fa Sport Double Power

Od dawna moimi ulubieńcami antyperspirantowymi były kulki Adidasa. Nic tak się u mnie nie sprawdzało jak antyperspiranty tej firmy. Nie pocę się jakoś szczególnie mocno, raczej umiarkowanie ale po Adidasach czułam się zawsze najbardziej świeżo.

Z dwa miesiące temu zauważyłam w Rossmannie antyperspirant Fa Sport.


Nie sądziłam, że się tak polubimy. Po antyperspirancie od Fa nie spodziewałam się wiele. 
Sprawdza się nawet w duże upały, gdzie nie dawały sobie rady antyperspiranty Dove, Rexona czy Nivea. Ma śliczny zapach, nie podrażnia, chociaż po użyciu zaraz po depilacji trochę szczypie(ale chyba jak każdy), jest wydajny, używam od 2 miesięcy codziennie i jeszcze coś w nim jest. Bardzo dobry antyperspirant za ok. 10 zł. Jak czytałam o nim recenzje trochę się zdziwiłam, że jest dużo negatywnych, wiadomo na każdego działa co innego, ale jak ktoś oczekuje, że nie będzie się  mył przez 72 godziny, a dezodorant sprawi, że nie będzie śmierdział to jest skończonym głupkiem :) Wody i mydła nie zastąpi żaden dezodorant. 
Gdy go skończę, wracam do ukochanych Adidasków :) Ale na pewno jeszcze nie raz do niego wrócę.

Znacie i lubicie, znacie i nie lubicie czy nie znacie ? ;) 

Dominika 

12 komentarzy:

  1. Ogólnie za zapachami Fa nie przepadam,ale dobrze wiedzieć,że ten jest w miarę wydajny :) Ja używam Dove i jestem niesamowicie zadowolona,a adidas też stosowałam i też są fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo duży :) chyba czas go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Fa, ale zwykłych dezodorantów i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wierna Rexonie w sztyfcie i chyba boję się nowości :P :)
    Pozdrawiam!

    www.s-implest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem wierna Nivei, Fa się u mnie nie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam dezodoranty Fa i jestem bardzo zadowolona z nich;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie stosowałam dezodorantu FA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam Rexonę, ale wypróbuję jakiś dezodorant Fa :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się;) Może się skuszę;))

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz u mnie:) również obserwuję:) a ja najczęściej używam dezodoranty w sztyfcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten dezodorant. Uwielbiam jego zapach. Sprawdził się u mnie w 100 %. :)
    Fajny blog. :>

    Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to napisz u mnie. :>
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)