środa, 17 lipca 2013

Fitomed, Masło Kakaowe

Masło kakaowe  wykazuje działanie natłuszczające, nawilżające oraz ochraniające (emolient). Jest biozgodne ze skórą człowieka, oznacza to, że składniki w nim zawarte są przez skórę tolerowane i łatwo wchłaniane, nie powodują alergii kontaktowej.
 Więc nie mogłam nie skusić się na to cudo :). 
Masło ma konsystencję stałą - baardzo stałą :), nie damy rady rozpuścić go pod wpływem naszego ciepła :). Ja przed zastosowaniem robię produktowi kąpiel wodną :)


Po rozpusczeniu masełko jest koloru zółto-pomarańczowego ( trochę przypomina kolorem mocz:):) ), ale pachnie za to delikatnie gorzką czekoladą :)

Masło bardzo ładnie wchłania się, nie pozostawia bardzo tłustego filmu. Nawilżenie jest średnie, o ile parę godzin (2-3 godziny) po zastosowaniu skóra jest mięciutka, to później już takiego efektu nie zauważymy. Może przy codziennym stosowaniu zauważyłabym mocne nawilżenie, natomiast z lenistwa, stosuję je co 3 dni :). Użyłam go także dwa razy na twarz, tutaj też po przebudzeniu nie zauważyłam nawilżenia lepszego od kremu. Ale masło mnie nie zapchało, więc duży plus :). Chociaż ostatnio to nic mojej buzi nie jest w stanie zapchać :)
Ogólnie polecam masełko, ale dla osób które mają cierpliwość codziennie przed nałożeniem na skórę je roztapiać  - mi niestety tej cierpliwości brakuje :). 


Buziaki!
Aga

10 komentarzy:

  1. Jak trzeba cierpliwości to już nie dla mnie :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie masło to raczej tylko na zime,latem niekoniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały rok mogę się masłami smarować :):)

      Usuń
  3. zazdroszczę, że ostatnio nic nie jest w stanie zapchać Twojej buzi, u mnie odwrotnie ;) Masło kakaowe uwielbiam za zapach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam masła kakaowe ale tylko te w wersji drogeryjnej,takiego nie,ale faktycznie wygląda jak mocz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocz xd
    http://pauly-paulay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj... cierpliwość to niestety moja słaba strona;p

    OdpowiedzUsuń
  7. posmaruj sie od razu po prysznicu na mokra skórę i odczekaj, wytrzyj ręcznikiem - cudo : ) polecam na włosy ( olej kokosowy )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię wcierać czegokolwiek w mokre ciało - wręcz nie cierpię :)

      Usuń
  8. masło ma kojący dla mnie zapach :) ja używam z Ziaji,polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)