poniedziałek, 22 lipca 2013

Małe zakupy

Wszyscy szaleją na punkcie naturalnych kosmetyków, też ostatnio zaopatrzyłam się w kilka rzeczy. 






Gal - Dehalid (tran plus olej z ogórecznika lekarskiego) 2,50 zł
Himalaya - Pasta do zębów - zamówiłam 3 pasty i  spotkała mnie miła niespodzianka - do każdej pasty była dołączona ochronna pomadka, teraz mam zapas pomadek na rok :) cena jednej pasty - 8,99 zł
Nami Mumio tabletki oczyszczone - 12,99 
Babuszka Agafia - Szampon 7 cudów miodu blask i objętość - 15,50 zł
Himalaya - Kojący i nawilżający balsam do ciała 200 ml - 15,50 zł
Himalaya - Mydło oczyszczające miodła indyjska i kurkuma -  2,99 zł
Gal - Olejek do kąpieli z wit. A i E i olejkiem z wiesołka - 6,50 zł

O każdej z tej rzeczy będzie recenzja ale dopiero za jakiś czas bo w większości użyłam je tylko kilka razy :)

Buziaki
Dominika 


15 komentarzy:

  1. Kosmetyki Himalaya uwielbiam, a w szczególności maseczki do twarzy bo są genialne. O mumio także dużo słyszałam także czekam na opinię jak u Ciebie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ale fajne kosmetyki...jak ja bym chciała takie...!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na recenzję odn skuteczności podanych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa recenzji tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mogę powiedzieć, że wspaniale pachną :)

      Usuń
    2. Mnie też bardzo zainteresowały:)

      Usuń
  5. Ten olejek do kąpieli z witaminami bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zakupy w cale takie małe nie są :D Najbardziej zainteresował mnie szampon Babuszki Agafii :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe zakupy, Himalaya przeważa, a te tabletki Mumio mam, ale jeszcze nie testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe kosmetyki i przystępne ceny

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tego! żadnej rzeczy jednak nie miałam okazji przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się Gal - Olejek do kąpieli z wit. A i E i olejkiem z wiesołka, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)