sobota, 6 lipca 2013

Maxi z sh

Kilka miesięcy temu robiąc post o zdobyczach szmateksowych pokazywałam Wam maxi którą udało mi się znaleźć. Dziś pokazuje Wam ją na sobie. Na początku czułam się w niej dziwnie. To moja pierwsza sukienka maxi i już wiem, że nie będzie ostatnia, i w mojej letniej garderobie takie sukienki będą przeważać :) Są idealne na upały, czujemy się w nich swobodnie, mamy pewność, że nic nam nie "podwieje" jak w krótkiej sukience czy spódniczce. 
Dodatkowo ukrywa wszystko czego nie chcemy pokazać, a pomimo tego nie jest nam gorąco :) 
Lubicie takie sukienki i spódnice ? :)
Zapraszam do oglądania :) 









Sukienka - sh
Buty - CCC
Torebka - Mohito

Miłego weekendu :)

Dominika 

22 komentarze:

  1. Uwielbiam maxi spódnice albo sukienki, ale nie na mnie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz pięknie, a torbę to bym Ci ukradła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie,sukienka super a w torebce się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)

    Ja lubię długie spódnice, szczególnie do szpilek :D w zeszłym roku całe lato tak przechodziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz ;)
    masz śliczną buzię

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie mogę sie przekonać do maxi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna sukienka - pięknie w niej wyglądasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygladasz w tej sukience i masz piekne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach może nie jest zachwycający ale szampon jest bardzo dobry:) Warto pocierpieć, zapach szybko się ulatnia:)www.fit-szarlottka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem za niska na maxi dresses :( wyglądam w nich jak krasnal w worku :(

    OdpowiedzUsuń
  11. też jestem za sh !
    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna maxi i świetne okulary. Skąd są, bo nie doczytałam? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, sukienka jest cudna :)
    pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    mam konkurs więc zapraszam do wzięcia udziału :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka i torebka, no i oczywiście zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)