czwartek, 18 lipca 2013

O lakierach Safari słów kilka

Lakiery Safari są chyba znane nam wszystkim, można je spotkać na bazarkach, w sklepikach typu"wszystko po 3zł", w kioskach ruchu.
Są śmiesznie tanie - ja płaciłam 3 zł, mają dużą gamę kolorów ale czy są dobre ?


Miałam już wiele lakierów Safari - odcienie nudowe bardzo fajnie kryją, czasem wystarczy jedna warstwa i już mamy ładnie pomalowane paznokcie. Gorzej jest z odcieniami pastelowymi. Dwa pierwsze lakiery ze zdjęcia to straszna lipa. Żeby ładnie bez smug pokryć paznokieć trzeba nałożyć 3 warstwy, a przy 3 warstwach straaaasznie długo wysychają. Nie wiem jak jest z kolorami neonowymi bo ich nie cierpię.
Największą wadą lakierów Safari jest to, że bardzo szybko gęstnieją. Nie wiem czy to zależy od miejsca w których się je kupuje, ale moje lakiery po miesiącu nie nadają się do użycia. Najpierw zaczynają się ciągnąć a potem już idą do wyrzucenia bo do niczego się nie nadają. Z ich plusów można wymieć to, że posiadają wygodny pędzelek i są bardzo tanie. Trwałość zależy od tego ile położymy warstw , nudziaki mi się długo trzymały bo kładłam czasem tylko jedną warstwę, kolory pastelowe odpryskują bardzo szybko. 

Szału nie robią, ale czego można się spodziewać po lakierach za 3 złote :)

Lubicie i używacie ?

Dominika

19 komentarzy:

  1. Nie używałam, więc nie wiem.

    Dla mnie najlepszy jest INGLOT

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, szału nie robią ale za tą cenę są ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam lakieru Safari, może się kiedyś skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mają bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i nijak nie chcą się trzymać na paznokciach, nawet z topem :/ dla mnie hitem są lakiery z Kobo. W promocji można je mieć za 7 zł, a trwałością i jakością biją na głowę Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi sie,że to zależy od miejsca w którym kupisz,ja je zakupiłam u siebie w 'chińczyku' i nie zgęstniały mi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś w tym jest bo ja kupuje zazwyczaj na bazarkach:)

      Usuń
  7. Kolorki mają ładne ale jakościowo jak napisałaś szału nie robią, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam - wolę wydać trochę więcej i mieć lepszą jakość

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam ich jeszcze, ale niektóre kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że wszyscy je chwalą, gdybym malowała paznokcie pewnie bym się skusiła, bo kolory mają obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakościowo nie sa najlepsze, ale kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Były to moje pierwsze lakiery do paznokci fakt były tanie i łatwe do zdobycia. Ale szybko zdzierały się z paznokcia, trzeba było szczególnie uważać w tamtym czasie na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię lakiery tej firmy, dawniej często ich używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj mam i używam :) Kolory są piękne, fajnie się je nakłada ale gorzej z trwałością :)

    Zapraszam do siebie http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/ ,będzie mi miło jeśli również dołączysz do grona obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)