poniedziałek, 15 lipca 2013

Och My Blog w Lublinie

Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w pierwszym spotkaniu Och My Blog, które odbyło się w budynku Targów Lublin.
Spotkanie było bardzo kameralne ok 12 blogerów plus organizatorzy. Na spotkaniach są omawiane i rozwiązywane  problemy związane z funkcjonowaniem bloga/vloga, prawnymi aspektami, wykorzystaniem kanałów Social Media a także budowaniem swojej marki w sieci.
Tematyka wczorajszego spotkania dotyczyła wykorzystywania kanałów social media do promocji bloga.
Mam nadzieję, że takich blogowych spotkań będzie coraz więcej :)



Zdjęcia: Agnieszka Walczak - Skałecka


Miłego dnia Kochani!
Aga

7 komentarzy:

  1. A ja nic nie słyszałam na ten temat a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie słyszałam o tym spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. to bardzo ciekawe,dobrze że organizowane są tego typu spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do siebie na nową notkę ;) miło widziany komenatzr i polubienie stronki na fc ;) a ja oczywiscie obserwuję ;)
    http://oczami-wery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że u mnie nie ma czegoś takiego,ale takie spotkanie to coś bardzo fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa tematyka spotkania. Chętnie bym się na nie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sam wzięłabym udział w takim spotkaniu, a tak na marginesie podoba mi się Wasz blog pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)