wtorek, 16 lipca 2013

Olej ze słodkich migdałów od Fitomed

Dwa tygodnie temu pokazywałyśmy Wam nowości od Fitomedu. Po dwóch tygodniach codziennego używania czas na recenzję olejku ze słodkich migdałów



Olej ze słodkich migdałów od Fitomedu jest zimnotłoczony, bezapachowy, konsystencję ma typowo olejkową. Buteleczka jest bardzo wygodna, nie wyślizguje się z rąk, otwiera się na zatrzask, zakraplacz pozwala na to żeby nie wybrudzić wszystkiego dookoła. 
Olejek kładłam na twarz, na włosy, na ciało, na usta, na dłonie -  wsmarowuje go w skórki i w paznokcie. 
Na moich włosach sprawdza się średnio - jak nałożę sam olejek nie widzę żadnej różnicy, natomiast jak pomieszam go z olejem kokosowym, oliwką hipp i babydream, taka mieszanka świetnie wpływa na włosy. Po umyciu są nawilżone i nawet trochę się błyszczą :) 
Używałam go też do twarzy, głównie na noc ale też w dzień, gdy nigdzie nie wychodziłam. Nie zapchał, nie podrażnił nic złego się po nim nie działo. Lekko uspokoił i nawilżył skórę. Do buzi jest idealny, sprawdza się też jako krem pod oczy. Możemy też wykonywać nim demakijaż.
Po prysznicu zdarzyło mi się też użyć go na ciało, niestety na łydki jest za słaby i na drugi dzień skóra nie jest nawilżona. Kładłam go już na suchą skórę, nic cierpię kłaść oliwek/olejków na skórę wilgotną. 
Doskonale natomiast sprawdza się na usta, świetnie je regeneruje i na paznokcie i skórki, jest dużo lepszy do skórek niż ten obecnie okrzyczany preparat z Wibo :) 
Jeśli poszukujecie wszechstronnego kosmetyku ten jest idealny :) osobie która lubi oleje/oliwki zastąpi balsam, krem, preparat na skórki, pomadkę itd.
Dodatkowo jest to sama natura, skład to tylko Prunus Dulcis. Nie jest też drogi cena ok.15 zł za 150 ml.
Do tego jeszcze bardzo wydajny. 

Polecam :)

Używacie oleju ze słodkich migdałów ? 

Pozdrawiam
D.

12 komentarzy:

  1. Ja używam oleju rycynowego ale ten zapowiada się ciekawie na pewno wypróbuję ;D

    obserwuje i zapraszam;
    http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na tyle funkcji i działanie to cena jest na prawdę niska,zastanawiam się już całkiem poważnie nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię olejek ze słodkich migdałów

    OdpowiedzUsuń
  4. olej ze słodkich migdałów to mój ukochany olej od samego początku włosomaniactwa, chociaż nigdy nie miałam rafinowanego - ciekawe jak by się sprawdził u mnie :) nigdzie go jeszcze nie wiedziałam stacjonarnie, gdzie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kupienia tutaj http://www.fitomed.pl/sklep/ :) chyba,że jesteś z Lublina lub okolic to myślę można go dostać w sklepie Arnika :)

      Usuń
  5. ja używam na rozstępy ;) i trochę pomaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie sądziłam, że mógłby na rozstępy pomóc :)

      Usuń
  6. produkt godny uwagi bo mozna stosować go na różne problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam i bardzo go sobie cenię....:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O właśnie myślałam nad jego zakupem. Głownie na włosy, ale widzę tu inne fajne zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak nie w temacie. Jak zrobiłyście politykę cookies? :) Męczę się od dłuższego czasu z tym i mi się nie udaje :/

    OdpowiedzUsuń
  10. musze sie w niego zaopatrzyc ;D Bo fajne jest to ze jest dow syztskiego ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)