piątek, 5 lipca 2013

Setny post + Fitomed

To już nasz setny post :)
Pamiętamy jak na zajęciach z zarządzania wiedzą (przepraszamy Panie doktorze ;)) razem kombinowałyśmy jak będzie nazywał się nasz blog ( z pomocą naszego kolegi, który wymyślał nam powalające nazwy, ta z laczkami była genialna =D pozdroo Arek ;)) i o czym będzie pierwszy post :)  
chcemy Wam podziękować za to, że jesteście, czytanie i cały czas wspieracie nas swoją obecnością ;) dziękujemy za wszystkie wejścia i komentarze, i mamy nadzieję, że się nami nie znudzicie :) 
Wielkie BUZIAKI dla WAS :)

Koniec zanudzania ;) 

Dziś pokażemy Wam nasze nowości z firmy Fitomed o której już kilka razy wspominałyśmy na blogu.

Masło kakaowe - Aga 


Olej ze słodkich migdałów - Dominika


Dajcie znać czy używałyście :) 

Jeszcze raz dzięki za wszystko i wpadajcie częściej !! ;))

PS. Wczoraj zostałyśmy magistrami ;)

Buziaki 

Dominika i Aga 


9 komentarzy:

  1. Nie używałam żadnego ale jestem ciekawa tego olejku ze słodkich migdałów.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. olej ze słodkich migdałów jest super, ale z tej firmy nie miałam ;)
    ps. gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej ze słodkich migdałów jest świetny ^^ a masło kakaowe kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje! :) Mnie w przyszłym tyg czeka obrona licencjatu :)
    Ja miałam tylko masło shea, ale o kakaowym się dużo dobrego naczytałam, oczywiście różne olejki goszczą u mnie na stałe, ale akurat migdałowego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie używałam nigdy, ale opinii jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dziewczyny:) Mam nadzieję, że będziecie robić to o czym naprawdę marzycie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)