czwartek, 11 lipca 2013

Ziaja intensywne wygładzanie

Dzisiaj znów włosowo, tym razem szampon i odżywka z serii :

Ziaja Intensywne Wygładzanie


Zestaw ten kupiłam w zawrotnej cenie, coś ok 6 zł. Całkiem przyjemna cena za duży szampon i odżywkę. 

SZAMPON

Skład : 

Od producenta : 

Delikatny, perłowy szampon do włosów niesfornych - szorstkich, suchych, matowych o skoncentrowanym działaniu wygładzającym powierzchnię włosów.

Działanie:

- wyraźnie wygładza włosy na całej długości,
- zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie,
- zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.

Efekt:

- włosy gładkie, pełne blasku,
-lepiej się rozczesują i układają.

Moja opinia:

Szampon Intensywne wygładzanie jest szamponem perłowym, dosyć ciężkim. Na początku byłam zachwycona tym szamponem, wygładzał włosy, nie puszyły się tak mocno, nie przetłuszczał, nie obciążał. Dodatkowo ma taki ciekawy zapach, trochę duszący, nie wiem do czego go porównać, ale jest przyjemny :) Rzeczywiście po jego użyciu włosy się tak nie plątały jak np. po szamponie Barwy czy BD, łatwiej można było je rozczesać. Były też przyjemniejsze w dotyku, gładsze i tak jakby trochę śliskie, a moje włosy zazwyczaj w dotyku są szorstkie, szczególnie gdy nie użyję odżywki:) Bardzo dobrze się pieni i jest wydajny, używam od ok. dwóch miesięcy co któreś mycie i mam jeszcze pół butelki a naprawdę szamponów i odżywek na moje włosy potrzeba sporo. 
Wszystko byłoby pięknie i pewnie byłby jednym z moich ulubieńców, ale dostałam od niego łupieżu, którego od kiedy myję głowę szamponem Familijnym lub szamponami Barwy nie miałam :( 
Polecam osobom z nie tak wrażliwą skórą głowy jak moja.
No i jest to szampon dla osób z włosami niesfornymi, więc nie polecam właścicielkom prostych, cienkich włosów bo może je obciążać.


ODŻYWKA

Skład: 


Od producenta: 

Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Szczególnie polecana do włosów niesfornych – szorstkich, suchych, matowych.

Działanie:

- wyraźnie wygładza włosy na całej długości,
- zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie,
- zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.

Efekt:

 -włosy gładkie, pełne blasku,
-lepiej się rozczesują i układają.

Moja opinia:

Odżywkę używałam na dwa sposoby - ze spłukiwaniem i bez. Bardziej przypasowała mi opcja ze spłukiwaniem. Włosy po użyciu tej odżywki, są miękkie, gładkie, bardzo dobrze się rozczesująnie wyrywam sobie większości włosów z głowy, nie elektryzują się, są dociążoneNabłyszczenia i innych cudów nie zauważyłam, ale po niczym ich nie widzę. Stosowałam ją też bez spłukiwania i tutaj zadowolona nie byłam. Jak nałożyłam małą ilość nie było żadnego efektu, a jak dużą obciążyłam włosy i musiałam je od nowa spłukiwać. Podsumowując, jest to dobra odżywka za niską cenę, nie będziemy mieć po niej włosów jak Hinduski ale ładnie je wygładzi i "ugrzeczni". Ale polecam tylko ze spłukiwaniem, daje lepszy efekt. 


Miałyście szampon albo odżywkę ? 
Jak się u Was spisały ?

xoxo

Dominika :)






16 komentarzy:

  1. UUu ja też mam wrażliwą głowę więc odpada.Z tej serii nie miałam obu kosmetyków,ale kiedyś sotsowałam z Ziaji szampon przeciwłupieżowy i nawet się sprawdził oraz odżywkę bez spłukiwania,która niestety doprowadziła moje włosy do ruiny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam nigdy, ale może sprawdze :)
    obserwujemy na blogspocie i bloglovin? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale taniocha, ale wątpię, żeby mi się spodobały :( Mam wrażliwy skalp :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To współczuje, wiem co to za "ból" :/

      Usuń
  5. Piękne zdjęcie:) A tych kosmeytków jeszcze nie miałam okazji poznać na własnej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tej serii, na razie kupiłam czerwoną z Ziaji do farbowanych, zobaczymy jak się sprawdzi ;)

    +obserwuję, bardzo ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i widze ze chyba nie dla mnie, mam bardzo wrazliwa skóre glowy niesety;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą odżywkę i nawet mi podpasowała, ale zawsze ją spłukuję :)
    Ja również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale szampon u mnie odpada, może odżywkę kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdzie nie widziałam tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze? Nie uzywalam zadnych szamponow od Ziaji, zawsze w AVON kupuje, ale musze koniecznie wyprobowac:*

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam z tej serii maskę do włosów. Sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. Co się później okazało maskę podkradała mi również siostra;) która już kupiła sobie jej kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)